یاسوج/

رشادتهای رزمندگان در حماسه آزادسازی خرمشهر شگفتی جهانیان را برانگیخت

امام جمعه موقت یاسوج با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: رشادت ها و ایثارگری های مثال زدنی رزمندگان ایران در عملیات غرورآفرین بیت المقدس که به خروج خرمشهر از تصرف رژیم بعث عراق انجامید شگفتی جهانیان را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید ˈامان الله حسینی صدرˈ در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: حماسه سوم خرداد معجزه الهی بود و در آن هیمنه پوشالی ارتش تا بن دندان مسلح عراق برای همیشه شکسته شد.
وی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر علاوه بر آنکه برگ زرینی در تاریخ پرافتخار ایران است دستاوردهای ارزنده ای نیز برای نظام و انقلاب به دنبال داشت.
حسینی صدر با تبریک 13رجب سالروز ولادت امام علی (ع)، اظهار کرد: آن حضرت دارای فضائل چشمگیری است و بهترین الگو برای مردان مسلمان به شمار می رود.
وی عنوان کرد: آزمون حساس و دشوار انتخابات 24 خرداد امسال در پیش است و مقام معظم رهبری نیز بارها توصیه ها، رهنمودها و روشنگری های لازم را در این زمینه بیان کرده اند.
حسینی صدر ابراز داشت: دشمنان برای ممانعت از حضور گسترده قشرهای مختلف ملت ایران در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو تمام ظرفیت های خود را بکار گرفته اند و از هیچ توطئه و یا دسیسه ای دریغ نمی کنند.
امام جمعه موقت یاسوج تردیدآفرینی در سلامت انتخابات، شبهه افکنی در زمینه بررسی صلاحیت کاندیداها و بسیج رسانه ای برای جوسازی را از مهمترین ترفندها و حربه های شوم آمریکا و متحدانش برای مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات 24 خرداد امسال دانست.
حسینی صدر افزود: تصمیات اعضای شورای نگهبان برای تایید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری منطبق با احکام اسلامی، موازین شرع و قانون اساسی است.
وی گفت: ملت ایران برای مقابله جدی با این توطئه ها و خنثی کردن آنها باید بیش از پیش هوشیار باشند.
حسینی صدر بیان کرد: قشرهای مختلف ملت ایران با حضور مثال زدنی در انتخابات 24 خرداد امسال علاوه بر تحقق شعار حماسه سیاسی یکبار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد./ب
برچسب ها: رشادت ، رزمندگان ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.