لرستان/

اضافه شدن 6 رشته جديد به رشته‌های دانشگاه علوم و معارف قرآنی

رئيس دانشگاه علوم و معارف قرآنی كشور از اضافه شدن شش رشته جديد به رشته‌های اين دانشگاه برای مهر 92 خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان  آيت‌الله عابدی در جمع خبرنگاران از اضافه شدن شش رشته به رشته‌های دانشگاه علوم و معارف قرآنی خبر داد و گفت: اين رشته‌ها شامل قرآن و مديريت، قرآن و سياست، قرآن و علوم تربيتی و قرآن و فيزيك است.

وی افزود: به جزء رشته قرآن و فيزيك كه در دانشكده علوم قرآنی سيستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است مابقی رشته‌ها در دانشگاه‌های علوم قرانی قم و تهران ايجاد شده است.

آيت‌الله عابدی وضعيت دانشگاه علوم و معارف قرآنی در مقايسه با ساير دانشگاه‌های كشور را مثبت ارزيابی كرد و ادامه داد: با وجودی كه دانشگاه علوم و معارف قرآنی در ايران يك سابقه 70 تا 80 ساله دارد اما توانسته جايگاه خود در بين دانشگاه‌های كشور را پيدا كند و در حال حاضر اين دانشگاه در مقاطع دكترا نيز دانشجو دارد.

حجت‌الاسلام اكبری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآنی كشور در جمع خبرنگاران گفت: در مراكز و شهرهای استان‌ها كه متقاضی راه‌اندازی دانشكده‌های علوم قرآنی باشند بايستی هزينه‌های تاسيس بنا و آموزش را تأمين كنند و بعد از تأمين هزينه‌ها متوليان امر در سازمان اوقاف و امور خيريه و دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم عهده‌دار امور مربوط به اداره دانشكده می‌شوند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.