دهنوی در نشست خبری خبر داد

تشکيل ستاد دانشجويي جليلي در 60 دانشگاه تهران و 30 استان کشور

مسئول ستاد دانشجویی سعید جلیلی گفت: در حال حاضر در 60 دانشگاه تهران و 30 استان کشور ستاد دانشجویی "مقاومت رمز پیشرفت" تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "سید محسن دهنوی" مسئول ستاد دانشجویی سعید جلیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار داشت: ستاد دانشجویی مقاومت رمز پیشرفت عنوان ستادی است که دانشجویان دانشگاه‌های کشور در حمایت از جلیلی تشکیل داده‌اند.

وی ادامه داد: این عنوان بازگو‌کننده گفتمان با آرمان دانشجو‌ها است.

دهنوی ضمن بررسی این ستاد گفت: از 9 ماه پیش که گمانه‌زنی‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شده بود و در میان مردم نیز لیستی 40 نفره از کاندیداها مطرح بود سعید جلیلی نیز در میان دانشجویان بعنوان یکی از گزینه‌های جدی مطرح بود.

وی تصریح کرد: از همان ابتدا اقبال بسیار زیادی از سوی دانشجویان به سعید جلیلی وجود داشت و ما فکر می‌کنیم نیازهای امروز کشور در دهه عدالت و پیشرفت ملزماتی دارد که می‌طلبد فردی سکان‌دار قوه مجریه شود که به شرایط کنونی کشور اشراف داشته باشد.

مسئول ستاد دانشجویی سعید جلیلی از حدود یک ماه پیش که هنوز حضور جلیلی در عرصه قطعی نشده بود کمیته‌های دعوت از وی شکل گرفت که بعدا این کمیته‌ها به ستادهای دانشجویی تبدیل شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در 60 دانشگاه تهران و 30 استان کشور ستاد دانشجویی مقاومت و پیشرفت تشکیل شده است و می‌توان گفت که غریب به اتفاق دانشجویان جلیلی را گزینه اصلح می‌دانند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نظرسنجی‌هایی برای ارزیابی میزان اقبال عمومی به جلیلی در دست دارید یا خیر؟ گفت: ما نظرسنجی کاغذی انجام نداده‌ایم اما در جلسه‌ای که هفته گذشته در حسینیه دوکوهه داشتیم بدون هیچ تبلیغات و بنری نزدیک به 70 نفر از فعالین دانشجویی در این جلسه حاضر شده بودند و این مسئله خودش یک شاخص است.

وی به جلساتی که با جلیلی طی چند روز اخیر داشته‌اند اشاره کرد و ادامه داد: جلیلی در این جلسات استراتژی هوشمندانه‌ای را برای تبلیغات مطرح کرد و این استراتژی آن است که اجازه بدهیم ظرفیت‌های توده‌های مردمی فعال شود یعنی هر کسی که به این نتیجه رسید که جلیلی اصلح است در هر جامعه‌ای که قرار دارد تبلیغات خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه سه ستاد جداگانه تحت عنوان دانشگاه آزاد نیز تشکیل شده است، ادامه داد: جلیلی در این جلسات بر رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب رقبا تأکید داشت و می‌گفت که ما باید بتوانیم گفتمان انقلاب اسلامی را به همه نشان بدهیم.

دهنوی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 10 هزار نفر از دانشجویان و جوانان با ستاد دانشجویی اعلام همکاری کرده‌اند، گفت: از هفته آینده عملیات تبلیغات میدانی در تهران و در مساجد و سایر اجتماعات مردمی آغاز خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دهنوی ، نشست ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار