دلیل کناره‌گیری حسین مظفر از ائتلاف پیشرفت از زبان سخنگوی قالیباف

سخنگوي ستاد انتخابات قاليباف گفت: با ثبت‌نام كانديداها و احراز صلاحيت آن‌ها توسط شورای نگهبان، عملا فرآیند اجرایی ستاد ائتلاف به کار خود پایان داد و ائتلاف وارد مرحله نهایی انتخاب کاندیدای واحد شد که این تصمیم بر عهده شورای ائتلاف است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره علت استعفای حسین مظفر از ریاست ستاد ائتلاف پیشرفت توضیح داد: پس از تشکیل شورای ائتلاف پیشرفت که متشکل از سه چهره شاخص اصولگرا بود، ستاد آن به ریاست حسین مظفر برای هماهنگی امور اجرایی ائتلاف آغاز به کار کرد.


پرویز اسماعیلی افزود: ستاد ائتلاف پس از تشکیل، مسئولیت انجام کارهای اجرایی شورای ائتلاف را بر عهده گرفت و پس از ثبت‌نام كانديداها و احراز صلاحيت آن‌ها توسط شورای نگهبان، عملا فرآیند اجرایی ستاد ائتلاف به کار خود پایان داد و ائتلاف وارد مرحله نهایی انتخاب کاندیدای واحد شد که این تصمیم بر عهده شورای ائتلاف است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر ائتلاف پیشرفت آخرین مرحله انتخاب کاندیدای نهایی را در دستور کار خود دارد، اظهار داشت: هفته گذشته حسین مظفر در نامه‌ای به دبیر و اعضای شورای ائتلاف پیشرفت روند جلسات سه ماهه را گزارش داد و در آن نامه تأکید کرد با توجه به ثبت نام و اعلام صلاحیت‌ها مأموریت ستاد ائتلاف به پایان رسیده است، چراکه تعیین نامزد واحد بر عهده شورای ائتلاف است.


سخنگوی ستاد انتخابات قالیباف ادامه داد: همچنین مظفر در نامه خود سه محور مورد پیشنهاد ستاد ائتلاف را به شورای ائتلاف برای دست یابی به کاندیدای واحد اعلام کرد. اکثریت قاطع اعضای ائتلاف بر ضرورت اعلام سریعتر کاندیدای نهایی بر مبنای نظرسنجی‌های مقطع کنونی و بهره گیری راهبردی از ارشادات جامعتین تاکید کردند و لذا موضوع بیان شده در نامه مظفر بازتاب نظر جمعی ستاد ائتلاف بود.


اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که چند روز پیش خاموشی دبیر ائتلاف بیان داشتند، با این وجود کار دکتر مظفر در ستاد ائتلاف پیشرفت به خوبی انجام شده و اکنون وی از این مسئولیت استعفا داده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار