در حاشيه‌هاي يک سفر انتخاباتي؛

سفري زميني با يک خودروي ملي / استقبال باراني زنجاني‌ها از قاليباف

صبح امروز محمدباقر قاليباف با استقبال پرشور مردم زنجان وارد اين شهر شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران "محمد باقر قالیباف" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز به زنجان سفر کرد.

براساس این گزارش حاشيه‌اي، قاليباف به صورت زمینی و با یک دستگاه خودروی سمند به زنجان سفر کرد.

همچنین خبرنگاران و تصویربرداران با یک اتوبوس وی را همراهی کردند.

زنجانی‌ها که دقایقی پیش از ورود منتظر قالیباف بودند با ورودش به شهر شعار "صل علی محمد یاور رهبر آمد" سر دادند که در بین جمعیت خانواده شهدای جنگ تحمیلی نیز حضور داشتند.

همچنین خودروی قالیباف هنگام ورود به بخش اصلی شهر توقف کرد تا وی ضمن ورود به جمع هواداران خود با آنها به گفتگو بپردازد.

جمعیت حاضر با شعار "فرزند نصر و والفجر اینک جهادی دیگر" از وی استقبال کردند و یکی از حاضران نیز چفیه خود را به گردن قالیباف انداخت.

در ادامه این سفر قالیباف برای ادای احترام به مقام والای شهدای زنجان در بهشت فاطمه این شهر حضور یافت که در این میان صدها نفر از مردم زنجان قالیباف را با شعارهایی از جمله "هم سنگر شهیدان خوش آمدی به زنجان" و "ای یادگار مردم تو و خون شهیدان" همراهی کردند.

قالیباف در بهشت فاطمه شهر زنجان بر مزار شهیدان باقری اشتری، رستمی، احمد خانی و ... حاضر شد و به قرائت فاتحه پرداخت.

همچنین وی بر سر مزار آیت الله سید مجتبی موسوی یکی از آیات عظام زنجان حاضر شد که در این میان پدر و مادر برخی از شهیدان شهر در گلزار شهدای زنجان با قالیباف گفتگو کرده و به وی خوش آمد گفتند.

وی همچنین در پی مسیر در منزل برادران شهید رضایی با خانواده این دو شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند که خانواده این شهیدان با نصب پلاکاردی در محله اسلام آباد زنجان از محمد باقر قالیباف استقبال کردند.

براساس این گزارش در طول مسیر حرکت قالیباف به مسجد جامع زنجان بارش باران و تگرگ در شهر آغاز شد که در همین لحظه مردم زنجان با شعار " باران رحمت آمد یار ولایت آمد" از وی استقبال کردند.

حاضران در مراسم شعارهایی از جمله "قالیباف جهاد گر پیرو رهبر" و "هم سنگر شهیدان خوش آمدی به زنجان" سر دادند.

هنگام حضور این کاندیدای ریاست جمهوری در مسجد جامع زنجان حامیان قالیباف در حمایت از وی طوماری تنظیم کرده که بر دیواره داخلی مسجد آویخته به امضا رسانده بودند.

همچنین جمعیت حاضر با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی و دست نوشته‌هایی در حمایت از وی در مسجد حضور داشتند.

مراسم سخنرانی قالیباف در جمع مردم زنجان با تلاوت قرآن کریم و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و پس از آن عباسی مسئول جبهه پیشرفت عدالت استان زنجان در آغاز مراسم به زبان آذری به قالیباف خوش آمد گفت.

در این مراسم جمعی از روحانیون زنجان و خانواده شهدا و ایثارگران این استان حضور داشتند.


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار