معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 15 اعلام کرد: یک تقاطع بزگراه امام رضا (ع) را به کمر بندی کمکی شوشتری متصل می کند.

سید حمید موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به این مطلب یادآور شد: از دیگر تقاطع های مهم بزرگراه شوشتری تقاطع غیر هم سطح بزرگراه شهید محلاتی است که در طرح های آینده در نظر داریم، این تقاطع را تا سمت شرق تهران و اتصال به بزگراه بسیج امتداد دهیم.
معاون شهر سازی و معماری شهرداری منطقه 15 افزود: تقاطع انتهایی نیز در شمال این محور با بزرگراه شهید دوران است.
وی مهم ترین هدف از اجرای طرح بزرگراه شهید شوشتری را هدایت وسایل نقلیه عبوری از بزرگراه بسیج به این کمربندی دانست و یادآور شد: انتظار داریم پس از افتتاح این طرح شاهد کاهش حجم تردد وسایل نقلیه در مسیرهای موازی با بزرگراه بسیج نظیر بزرگراه بسیج و شهید دوران باشیم.
در ادامه ابراهیم نوروزی شهردار ناحیه یک منطقه 15 به اجرای عملیات بهسازی روکش آسفالت معابر ناحیه مربوطه اشاره کرد و افزود: اداره فنی و ترافیک ناحیه یک در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و با هدف ارتقا سطح کیفی در راستای طرح ناحیه محوری نسبت به پخش 23 تن آسفالت با سطح 180 متر مربع در کوچه سیاوش، 140 تن آسفالت در معابر خیابان باباسنی به طول 150 متر، عرض 14 متر و مساحت دو هزار و 100 متر مربع اقدام کرده است.
نوروزی خاطرنشان کرد: مرمت روکش آسفالت کوچه رنجبر به طول 70 متر و عرض دو متر و مساحت 140 متر مربع ، کوچه مرتضایی به طول 70 متر و عرض سه متر و به مساحت 210 متر مربع و هم سطح سازی خیابان شهید بقایی از دیگر اقدامات انجام شده است. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار