نیروی دریایی سپاه عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده استان بوشهر را آغاز کرد

نیروی دریایی سپاه کار ساخت و ساز خود در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر را با عملیات احداث ۵ مسجد و ۲۰ واحد مسکونی، آغاز کرد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با حضور دریادار "علی رزمجو" فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر، نیروی دریایی سپاه کار ساخت و ساز خود در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر را با عملیات احداث 5 مسجد و 20 واحد مسکونی، آغاز کرد.

در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز به کار احداث این پروژه‌های عمرانی در منطقه شنبه و طسوج، سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم ندسا، گزارشی از عملکرد نیروی دریایی سپاه در کمک رسانی به زلزله‌زدگان منطقه ارائه کرد و گفت: منطقه دوم ندسا همچنان که در لحظات اولیه پس از وقوع زلزله، جزو اولین گروه‌های امدادرسانی بود که به کمک آسیب‌دیدگان و زلزله‌زدگان شتافت، کار امداد رسانی را همگام با سایر بخش‌ها ادامه داده است.

وی افزود: اکنون که تقریباً کار آواربرداری‌ها به سرانجام رسیده است، این نیرو در کمک به مردم منطقه، کار ساخت ۵ مسجد و ۲۰ واحد مسکونی را آغاز می‌کند و به عنایت خدا، در زمان تعیین شده، این واحدها را به اتمام خواهیم رساند و برای بهره‌برداری در اختیار ساکنین مناطق زلزله‌زده قرار خواهیم داد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر نیز طی سخنانی از کمک، همراهی و همکاری شایسته نیروی دریایی سپاه در کاستن از آلام زلزله‌زدگان و بازسازی مناطق ویران شده و آسیب‌دیده، تشکر و اظهار امیدواری کرد که این اقدامات در ادامه سایر فعالیت‌هایی که نهادهای ذی‌ربط در حال انجام آن هستند، خانه‌های خراب شده و آسیب‌دیده بهتر از قبل ساخته شده و اهالی این مناطق بتوانند زندگی عادی خود را در شرایط بهتری دنبال کنند.

گفتنی است که گروه مهندسی خلیج فارس از طرف نیروی دریایی سپاه، مأمور ساخت این واحدها است و در طول مدت تعیین شده تلاش خواهد شد تا با بهره‌گیری از تجربیات و همچنین مصالح کیفی و اصول مستحکم‌سازی، ساختمان‌های مقاوم و مناسبی به بهره‌برداران تحویل داده شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار