طي بيانيه‌اي اعلام شد

حمايت جامعه اسلامي مهندسين از كانديداتوري علي‌اكبر ولايتي

جامعه اسلامي مهندسين با صدور بيانيه‌اي حمايت خود را از كانديداتوري علي‌اكبر ولايتي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامي مهندسين در آستانه برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با صدور بيانيه‌اي حمايت خود را از كانديداتوري علي‌اكبر ولايتي اعلام كرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:
ملت بزرگ و مومن جمهوري اسلامي ايران، پس از پشت سر گذاشتن دهه‌هاي پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگي و آباداني ميهن عزيزمان اكنون در دهه عدالت و پيشرفت با خلق حماسه سياسي بار ديگر هيمنه دشمن قسم خورده خود را به خاك خواهد ماليد و علي‌رغم تحريم‌ها و فشارهاي بين‌المللي شما ملت بزرگوار و ولايت‌مدار شايستگي خود و نظام مقدس جمهوري اسلامي را به رخ استكبار جهاني خواهيد كشيد.

جامعه اسلامي مهندسين با عنوان بدنه كارشناسي جامعه بزرگ مدني كشور پس از جمع‌بندي‌هاي لازم در خصوص شاخصه‌هاي اختصاصي و بارز يك رئيس جمهور مردمي و مقتدر، ولايت‌مدار و انقلابي،‌مدير و مدبر با حفظ احترام به همه نامزدهاي تاييد شده توسط شوراي نگهبان،‌دكتر علي‌اكبر ولايتي را كه هم در عرصه بين‌المللي و هم در عرصه داخلي فردي شناخته شده و از ياران هميشگي انقلاب اسلامي مي‌باشد را به عنوان كانديداي اصلح خود معرفي نموده و حمايت قاطع و همه‌جانبه خود را از وي اعلام مي‌داريم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار