"لیبرمن" اتهامات علیه خود را در جلسه دادگاه رد کرد

اويگدور ليبرمن وزير امور خارجه سابق رژيم صهيونيستي چهارشنبه در جلسه محاکمه خود به اتهام تقلب و سوء استفاده از قدرت که آينده سياسي او را مشخص خواهد کرد، همه اتهامات را رد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ راديو دولتي رژيم صهيونيستي اعلام کرد ليبرمن که براي نخستين بار از آغاز محاکمه در 17 فوريه به جايگاه شهود فرا خوانده شد، همه اتهاماتي را که «دني ايالون »معاون سابق او مطرح کرده بود ، رد کرد.

ايالون معاون وزير امور خارجه پيشين اسرائيل در جلسه قبلي اعلام کرده بود ليبرمن از او خواسته بود «زيو بن اريه» سفير اسرائيل در لتوني را به عنوان سفير در بلاروس تعيين کند.ايالون گفته بود پيشتر  ليبرمن را از اين مسئله آگاه کرده  که پليس اسرائيل تحقيقي را عليه زيو بن اريه آغاز کرده است . دادستان و پليس عقيده دارند ليبرمن به اين ترتيب قصد داشته است به« بن اريه»  پاداش بدهد.

ليبرمن اين مسئله را که ايالون او را از پرونده« بن اريه »آگاه کرده است، تاييد کرد اما گفت اين اخبار براي او مفيد نبوده است.ليبرمن ايالون را به اقدام عليه او براي گرفتن انتقام متهم کرده است.ليبرمن ، رهبر حزب ملي گراي افراطي اسرائيل خانه ما و متحد بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل ايالون را از فهرست حزب خود در انتخابات پارلماني ژانويه حذف کرد درحالي که وي فرد شماره دو اين حزب بود.

برچسب ها: لیبرمن ، اتهام ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار