قم/

حوزویان در عرصه تولید بازی های رایانه ای جدی تر حضور داشته باشند

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور با اشاره به اینکه بازی رایانه‌ای ابزار بسیار مناسبی برای انتقال مفاهیم دینی و مذهبی هستند خواستار حضور جدی حوزیان در عرصه تولید این بازی ها شد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، بهروز مینایی با اشاره به اینکه  با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال گذشته تاکنون 4 بازی از 13 بازی تولید شده در جشنواره خلیج فارس به نسخه اندروید تبدیل شده است اظهار داشت: این بازی‌ها تولید شده  به زودی رونمایی خواهد شد، همچنین دو بازی فریاد آزادی و دلیران تنگستان نیز در تابستان سال جاری به بازار بازی‌های رایانه‌ای وارد خواهند شد.
مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تلاش برای ایجاد درس گیم در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و گفت: وزارت علوم و آموزش و پرورش در عرصه توزیع بازی‌های رایانه‌ای بین دانش اموزان باید ورود داشته باشد.
وی ادامه داد: با عنایت شورای عالی فضای مجازی کشور تولید بازی‌های مناسب موبایل در دستور کار قرار گرفته است و باید در چنین عرصه‌هایی شاهد نقش آفرینی بیشتر طلاب و حوزویان باشیم.
مینایی با اشاره به اینکه بازی رایانه‌ای ابزار بسیار مناسبی برای انتقال مفاهیم دینی و مذهبی است تاکید کرد: باید تلاش کنیم که بازی‌های خود را هرچه بیشتر از نظر کیفی ارتقاء داده و آن‌ها را در سطح بین‌المللی عرضه کنیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.