منشور اخلاقی ستاد قالیباف منتشر شد+متن ابلاغیه

منشور اخلاقی ستاد انتخاباتی" محمد باقر قالیباف" به ستادهای استانی و شهرستانی ابلاغ شد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تاکید قالیباف و در جهت احترام حداکثری به اخلاق اسلامی، قانون، رقبا و مردم، این ابلاغیه با امضای حسین مظفر به تمام روسای ستادی در استانها و شهرستانها ابلاغ شده است.

به گفته پرویز اسماعیلی، متن کامل «منشور اخلاقی» که توسط رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف ابلاغ شده، چنین است:

به منظور احترام به قانون و توجه به ارزشهای والای اسلامی، ایجاد فضای انتخاباتی سالم و اخلاقی، ایجاد شور و نشاط سیاسی، یاس و نا امیدی دشمنان و بد اندیشان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی؛ همچنین ضرورت حفظ شان و منزلت کاندیدای ولایتمدار و بسیجی مورد حمایت محمد باقر قالیباف، کلیه مسئولان و اعضای ستادهای استانی و شهرستانی ملزم به رعایت موارد ذیل می‌باشند:

1- پاسداری از ارزشها و توجه به آرمان‌های اسلامی و انقلابی در گفتار و رفتار، و تعامل سازنده با اقشار، گروهها و اهتمام به ایجاد فضای معنوی در ستادها جهت تقویت و تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب.

2- رعایت اخلاق اسلامی، برخورد کریمانه با رقیبان و حامیان آنها، تمرکز بر تبلیغ توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نامزد مورد حمایت و پرهیز از هر گونه بد اخلاقی‌های انتخاباتی، تهمت و افترا به سایر نامزدها.

3- رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط به انتخابات، احترام به امر و نهی‌های قانونی از سوی مسئولان ذیربط و پرهیز جدی از هرگونه اقدامات غیر قانونی و غیرمنطقی.

4- صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغاتی و پرهیز از هر گونه اسراف (ولخرجی‌های نا بجا و اقدامات لوکس و تشریفاتی) حتی اگر هزینه‌های آن از سوی حامیان و هواداران تامین شده باشد.

5- حفظ آرامش و اعتدال در موضع‌گیری‌ها و تبلیغات و پرهیز از اقدامات هیجانی و احساسی و اقدامات عوام فریبانه، ضمن ایجاد امید، شور و نشاط انتخاباتی در محیط ستادها و جامعه  پیرامونی.

6- همکاری و تعامل سازنده بین نیروهای حامی قالیباف که با عناوین مختلف در سطح استان و منطقه تلاش می‌کنند و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های اقشار مختلف حامیان، نیز هم افزایی نیروهای مذکور در جهت حمایت از نامزد مورد حمایت.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: منشور ، اخلاقی ، قالیباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار