معرفی نسخه نکسوس HTC One

امسال همه ی منتظر بودند تا گوگل در کنفرانس I/O2013 نسل بعدی اسمارت فون نکسوس را معرفی کند، اما این اتفاق رخ نداد و به جای آن گوگل S4 سامسونگ را با اندروید خام معرفی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، محصولات نکسوس دیوایس هایی هستند که به همراه نسخه اندروید خام ارائه می شوند و در آن ها رابط کاربری شرکت های سازنده به همراه سیستم عامل ارائه نمی شود، آخرین اسمارت فون نکسوسی، LG Nexus 4 بود که در کنفرانس I/O 2012 به همراه تبلت Nexus7 معرفی شد. بر همین اساس اکثر کاربران منتظر بودن تا نسل بعدی این محصول در کنفرانس امسال گوگل معرفی شود، اما این اتفاق نیافتاد و به جای آن گوگل اقدام به معرفی نسخه ی نکسوسی پرچم دار جدید سامسونگ، گلکسی S4 کرد.


اما گوگل دیروز نیز در در کنفرانس D11 نسخه نکسوس اسمارت فون HTC One را نیز معرفی کرد، که در واقع همان پرچم دار اندرویدی HTC می باشد که به همراه اندروید خام 4.2.2  جیلی بین عرضه شده است. این نسخه از HTC One به همراه 32 گیگابایت حافظه ی داخلی از 16 June از طریق گوگل پلی در دسترس خواهد بود و کاربران می توانند با پرداخت 599 دلار و 50 دلار ارزان تر از نسخه ی نکسوس S4 آن را تهیه کنند.


این محصول از نظر دسترسی به منابع نرم افزاری برای برنامه نویسان باز بوده و بروز رسانی های آن به طور مستقیم از طریق گوگل انجام خواهد شد. این محصول مانند نسخه ی اصلی HTC One می باشد، اما در ابتدا فقط در رنگ نقره ای ارائه خواهد شد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار