قاليباف در جمع مردم ساري:

مهم‌ترين چالش و خطر براي كشور سوء تدبير و سوء مديريت است/ در طول خدمت قولي ندادم كه به آن عمل نكرده باشم

قاليباف در جمع مردم ساري گفت: کشور ظرفيت‌هاي بسيار بالايي دارد اما مهمترين چالش و خطر آن سوء تدبير و سوء مديريت بر اداره جامعه است که نشان مي‌دهد در اين امر مهم از ظرفيت‌هاي بزرگ انساني و امکانات استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، " محمد باقر قاليباف " کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با حضور در مسجد جامع شهر ساري در جمع مردم اين شهر گفت: خداوند را شاکر هستم که در جمع شما مردم شهيد پرور، ولايت‌مدار، نجيب و شريف حضور دارم؛ مردمي که به صبر، کار و تلاش شناخته شده هستند.

وي ادامه داد: هنگامي که اين جمعيت را نگاه مي‌کنم برق اميدي را که در چشم شما مي‌بينم همان است که در چشمان نسل اول انقلاب موج مي‌زد و بنده يکي از ماندگاران آن دوران هستم هرچند که از کاروان شهدا جا مانده‌ام.

قاليباف بيان کرد: امروز به شما جوانان و مردم غيور که شجاعت شما را در سنگرها ديده‌ام و همان جوانمردي، همت و غيرت را در وجود يکايک شما مي‌بينم قول مي‌دهم که به حول و قوه الهي و با استفاده از تجربه بزرگانمان در اميد به توانايي شما جوانان مخلص در آينده‌اي نزديک حماسه سياسي را که فرمان رهبري است در اين کشور بنوازيم و اگر خدمت پيدا کردم آنچنان حماسه سياسي و اقتصادي ايجاد کنيم که در تاريخ اين کشور بدرخشد.

وي ادامه داد: به شما جوانان عرض مي‌کنم که هيچ جاي نگراني و نااميدي وجود ندارد، کشور ظرفيت‌هاي بسيار بالايي دارد اما مهمترين چالش و خطر آن سوء تدبير و سوء مديريت بر اداره جامعه است که نشان مي‌دهد در اين امر مهم از ظرفيت‌هاي بزرگ انساني و امکانات استفاده نشده است.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: دوستاني که در اينجا بزرگتر هستند مي‌دانند که افتخار من اين است كه اولين تجربه مديريتي خود را به دور از فضاي جبهه در اين استان آغاز کردم و خود را مديون مردم آن مي‌دانم.

وي در ادامه بيان کرد: ما در اين انقلاب جوانان زيادي داشتيم و شهيد بصير، شهيد طوسي، شهيد علمداري و خيلي از افراد ديگر را داشتيم؛ امروز مي‌گويند جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقي است و ما وظيفه داريم در راه خدمت بي منت گام برداريم بايد حلقه بسته و خسته مديريت کشور را بشکنيم و جوانان را وارد مديريت کنم.

قاليباف گفت: نعمت‌هاي الهي در همه جاي اين استان وجود دارد و مردان و زنان در اين استان پا به پاي هم کار مي‌کنند و اين موضوع حاکي از همت و غيرت زنان و مردان اين سرزمين است.

وي داد: بايد در عرصه اقتصادي و خدمت به مردم چه در سطح استان و چه در کشور دست به دست هم دهيم.

قاليباف در ادامه تاکيد کرد: شما مرا مي‌شناسيد، در طول خدمت قولي نداده‌ام که به آن عمل نکنم، بعد از استعانت از خدا و ارواح پاک شهدا و به کمک شما اميدوارم تا دو سال ديگر روند جديدي در عرصه‌هاي اقتصادي و اجتماعي شاهد باشيم، تا غرور جواني در برابر پدر و مادرش شکسته نشود و پدر و مادري در برابر خواسته به حق فرزند خود شرمنده نشود.

وي تاکيد کرد: از 25 خرداد به همت شما جوانان کار جديدي را در کشور شروع خواهيم کرد، بنده هرگز در هيچ شرايط و محيطي حقوق مردم و ملت را فراموش نخواهم کرد.

اين کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بيان کرد: هرکجا باشم دولتي تشکيل مي دهم که کارگران، صنعتگران، کشاورزان و معلمان که مهمترين نقش را در تربيت فرزندان اين مرز و بوم ايفا مي‌کنند هنگامي که به کابينه و دولت بنگرند وجود خود را در آن احساس کنند.

وي اظهار داشت: من يک روستازاده بودم و هيچ حمايتي نداشتم، اسلام و انقلاب اين فرصت را براي من فراهم کرد و من مديونم تا اين فرصت را در اختيار جوانان بگذارم تا حماسه اقتصادي و حماسه سياسي رقم بخورد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: براي هر استان برنامه مدون و مشخص در موضوعات مختلف و مهم مثل جوانان، ورزش، صنعت، کشاورزي، اجتماعي و ... مشخص شده است و اگر توفيق داشته باشيم اين‌ها را به سرانجام مي‌رسانيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار