قالیباف:

قول می‌دهم پروژه‌ای را به خاطر پول در دولتم متوقف نکنم

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می‌دهم در دولتم هیچ پروژه‌ای را به خاطر پول و ثروت متوقف نکنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به استان آذربایجان غربی؛ محمد باقر قالیباف در جمع مردم آذربایجان غربی در سالن سه هزار نفری ولایت با بیان اینکه نقش شهدا در بهبود و پیشرفت کشور غیر قابل انکار نیست، گفت: اگر امروز بعضی از افراد حرفی را در کشور بیان می‌کنند که مبتنی بر عقل و تدبیر است به طور حتم از اندیشه باکری‌ها حمایت می‌کنند.
 
وی افزود: با توجه به اینکه در ماه خرداد هستیم و به رحلت امام (ره)  نزدیک می‌شویم، باید انقلاب اسلامی ایران حرکت عظیمی را ایجاد کرده و در مسیر باکری‌ها راه خود را ادامه دهند.
 
قالیباف تصریح کرد: امروز همه مکلفیم که کشور عزیز ایران را بسازیم؛ اما اولین شرط این موضوع این است که به گونه‌ای عمل کنیم، همدلی اساس کار ما باشد و در این همدلی تردیدی وجود نداشته باشد.
 
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: قانون و عدالت براي هر ایرانی با هر گرایش سیاسی و مذهبی و از هر قومی که است، باید رعایت شود.
 
وی افزود:‌مبنای میثاق ما برای حل مشکلات قانون اساسی است و ما در چارچوب آن دین خود را به اسلام باید ادا کنیم.
 
قالیباف تصریح کرد: متاسفانه یکی از زیان‌هایی که در کشور ما وجود دارد اين است که بخشی از قانون رعایت شده و بخشی از آن رعایت نمی‌شود که توجه به این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.
 
نامزد یازدهمین دوره انخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: کشور ما متاسفانه در سیستم اداری بسیار متمرکز است به این معنا که برای هر اموری که انجام می‌شود باید کلانشهر تهران تصمیم بگیرد؛ لذا بنده متعهد می‌شوم که به دیگر مراکز کشورمان نیز بها دهند.
 
وی تصریح کرد: کشور ما براساس قانون اساسی اختیار کاملی برای رئیس جمهور در نظر گرفته شده است؛ لذا نمی‌توان این نقص را وارد کرد که قانون اساسی دچار نقص است.
 
قاليباف افزود: ما باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و منابع انسانی‌ در راستای حل مشکلات کشور واردعمل شویم.
 
شهردار تهران با بیان اینکه متاسفانه ما از سوء تدبیرها رنج می‌بریم؛ اظهار داشت: شرایطی که در کشور ما وجود دارد ناشی از کمبود ثروت نیست بلکه ما از سوء مدیریت رنج می‌بریم.
 
قالیباف با بیان اینکه در آذربایجان غربی توانمندی‌های بسیاری وجود دارد؛ خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در تمامی استان‌های کشورمان به بهترین نحو استفاده شود.
 
وی افزود: متاسفانه امروزه در حوزه‌های مختلف مشکلات بسیاری وجود دارد به طوری که ما شاهدیم در حوزه سلامت 60 درصد هزینه‌های درمان را مردم تقبل می‌کنند و این در حالی است که دولت باید 70 درصد این مخارج را پرداخت کند.
 
قالیباف با بیان اینکه انسان انسان است لذا فرقی نمی‌کند که در روستا  یا شهر باشد؛خاطر نشان کرد: در مقوله تحقق مطالبات مردم باید عدل و انصاف رعایت شده و با حل سوء تدبیرها وارد عمل شویم.
 
وی با توجه به اینکه مشکل به وجود آمده برای دریاچه ارومیه یکی از بزرگترین معضلات محیط زیستی کشورمان است؛گفت: متاسفانه این موضوع 15،‌16 سال است که ادامه دارد و ناشی از سوء تدبیرها است.
 
وی اظهار داشت: زمانی که در سال 81، 82 ؛نفت بشکه‌ای 11 دلار بود درآمد کشورمان 20 میلیارد تومان شد و در سال 80 نیز که قیمت به 110 و 105 دلار رسید باز هم درآمد کشور افزایش پیدا کرد؛ اما متاسفانه وضعیت مردم بهتر که نیست بدتر شد.
 
قالیباف تصریح کرد:‌بیکاری و گرانی کمر مردم را شکسته است به طوری که ما شاهد هستیم در سال 85، بیست ميليون و  800  هزار نفر در کشور مشغول به کار بودند؛ اما متاسفانه در طول این چند سال نیروی کار کشور بیست میلیون و 500 هزار نفر شده و 300 هزار نفر از شاغلین کشور کم شدند.
 
شهردار تهران تصریح کرد:‌ قول می‌دهم به قول قوه الهی از یک روستایی که در مرز زندگی می‌کند تا یک سرمایه گذار، حمایت کنم تا احساس خوبی برای آنها ایجاد شود.
 
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در تهران هیچ پروژه‌ای متوقف نشده است؛ گفت: قول می‌دهم هیچ پروژه‌ای را به خاطر پول و سرمایه متوقف نکنم و در راستای ایجاد یک آرامش ذهنی برای مردم ظرف دو سال وارد عمل شوم.
 
قالیباف خاطر نشان کرد: کاهش قیمت‌ها به خصوص در اقلام اساسی از مهمترین اولویت‌های دیگری است که بنده آن را پیگیری می‌کنم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: قالیباف ، پروژه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.