بيانيه فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت:

رقابت صحیح و حضور حماسی مردم در انتخابات به اقتدار ملی نظام می‌افزاید

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با بيان اينكه ملت ایران با بصیرت و پیروی از رهبری فرزانه خویش، از تمامی فتنه‌ها و جریان‌های انحرافی عبور کرده‌اند، تاكيد كرد: اکنون همه معتقدین به انقلاب اسلامی باید برای تحقق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه و پس از آن برای تجلی حماسه اقتصادی، رفع مشکلات مردم و برون‌رفت از معضلات، همه‌جانبه مشارکت کنند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران فراکسیون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس به مناسبت به مناسبت پانزده خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم رب الشهدا و الصدیقین

خرداد ماه، مزین به حماسه‌های مکرر ملت ایران و فرزندان امام خمینی (ره) است که بی‌شک نام و یاد امام بزرگوار ملت ایران‌، تا ابد بر پیشانی این ماه حماسی خواهد درخشید.

نهضت اسلامی امام (ره)، معادلات جهانی قدرت‌ها را برهم ریخت و نظام نوینی را در دنیای دوقطبی به وجود آورد که در این نظم جدید، اسلام به عنوان قدرتی دینی و مردم‌سالار در مناسبات جهانی متجلی شد.

نیمه خردادماه، تداعی کننده آغازین نقطه نهضت انقلاب اسلامی ملت ایران است که به رهبری امام خمینی(ره) در 15 خرداد سال 1342 رقم خورد و با مقاومت و جانفشانی ملت ایران به انقلاب تاریخی 1357 منتهی شد.

 قیام خونین پانزده خرداد 42 به رهبری حضرت روح‌الله گرچه به ظاهر مقابله با حکومت ستمشاهی پهلوی قلمداد می‌شود لیکن در واقع این حرکت آغاز نهضتی عظیم در ایران، منطقه و جهان و آغازگر موج عظیم بیداری اسلامی است.

گر چه امام خمینی (ره) امروز در میان ما نیست، لیکن راه و رسم و آرمان‌های ایشان، همچنان زنده است و مردم انقلابی ایران در تندباد حوادث و گذر ایام نشان دادند که بر عهد و پیمان خویش ایستاده‌اند و همواره راه امام و مقتدای خویش را ادامه می‌دهند.

امروز پرچم خمینی(ره) در دست فرزندی دیگری از سلاله زهرای اطهر(س) است که به حمد الهی با تدابیر هوشمندانه و رهنمودهای عالمانه خویش، کشتی انقلاب را به سمت ساحل امن اسلام ناب محمدی (ص) هدایت می‌کند، خلف صالحی که در دوران پس از امام (ره) به حکیمانه‌ترین روش‌ها هدایت امت را بر عهده داشته است و کشتی انقلاب را در حوادث گوناگون و در برابر شدیدترین دشمنی‌های قدرت‌های جهانی از گزند حوادث مصون نگاه داشته است.

تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، مستلزم وحدت حول محور ولایت فقیه و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اکنون و در آستانه خلق حماسه سیاسی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، هیمنه دشمن در مصاف همه جانبه علیه ملت ایران، پس از مشارکت و حضور هوشمندانه مردم در تمام صحنه‌ها و انتخابات مجلس نهم، فرو ریخته است و ملت ایران با بصیرت و پیروی از رهبری فرزانه خویش، از تمامی فتنه‌ها و جریان‌های انحرافی عبور کرده‌اند و اکنون همه معتقدین به انقلاب اسلامی باید برای تحقق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه و پس از آن برای تجلی حماسه اقتصادی، رفع مشکلات مردم و برون‌رفت از معضلات، همه‌جانبه مشارکت کنند.

بی‌شک رقابت صحیح و ملزم به اخلاق اسلامی در انتخابات و حضور حماسی مردم، به اقتدار ملی و اقتدار نظام برآمده از خون شهیدان می‌افزاید.

اینک در آستانه پنجاه و یکمین سالگرد قیام 15 خرداد 42 آن را گرامی می‌داریم و شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام و رحلت جانسوز سلاله آن حضرت ، امام خمینی(ره)، را به محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار ایران تسلیت می‌گوییم.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار