بوشهر/

تعدد ائتلاف‌ها در انتخابات شوراها را به فال نیک می‌گیریم

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر گفت: تعدد ائتلاف‌های همسو در انتخابات شوراهای شهر در بوشهر را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، قاسم برجویی یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برای نخستین دوره است که با نگاه اجتماعی وارد انتخابات شده و این تشکل در تهران با حضور 50 نماینده فعلی و ادوار مجلس کار خود را آغار کرد.

وی بیان کرد: این تشکل در 25 استان کشور به صورت لیست تشکیل شده و با مرام‌نامه خود وارد عرصه انتخابات شده است.

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر بیان داشت: در دوره‌های قبل هر شخص برای تبلیغات هزینه‌های زیادی می‌کرد، اما اکنون 11 عضو ائتلاف در بوشهر به صورت مشترک تبلیغات خواهند کرد و این موجب پایین آمدن هزینه‌ها می‌‌شود.

برجویی با بیان اینکه بهترین روش برای کار مؤثر، تشکیل کمیته مشخص است، گفت: با این ائتلاف برنامه‌های جذاب‌تر می‌دهیم و با تنوع ایجاد شده حق انتخاب هم بیشتر خواهد بود.

وی گفت: اگر برنامه‌های ائتلاف کاربردی‌تر باشد مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد، ضمن اینکه تعدد ائتلاف‌های همسو در انتخابات شوراهای شهر در بوشهر را به فال نیک می‌گیریم.

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر خاطرنشان کرد: وجود ائتلاف موجب می‌شود، مثل یک تیم فوتبال تحرک و برنامه‌ریزی بیشتر باشد.

برجویی گفت: ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در برخی شهرستان‌های استان بوشهر بدون اسم کار خود را دنبال می‌کنند و در برخی شهرستان‌ها نیز با  لیست مشخص وارد انتخابات شده‌اند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.