حاشيه‌هاي حضور جليلي در دانشگاه تهران؛

دانشجويان جليلي را به "قرآن" قسم دادند/ از استقبال گسترده از جليلي تا مصدوم شدن يکي از دانشجويان

سعيد جليلي کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري امروز در جمع دانشجويان دانشگاه تهران حاضر شد و سخنراني‌اش در اين دانشگاه با حاشيه‌هاي جالبي همراه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سعيد جليلي کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري پيش از ظهر امروز در تالار علامه اميني دانشگاه تهران حاضر شد و در جمع خبرنگاران به ايراد سخنراني پرداخت كه با حواشي جالبي همراه بود.

ـ بر اساس اطلاع‌رساني‌هايي که قبل از برگزاري اين همايش صورت گرفته بود قرار بود جليلي ساعت 10:30 در جمع دانشجويان حاضر شود اما بنا بردلايلي جليلي حدود يک ساعت تاخير داشت و تا رسيدن جليلي به سالن علامه اميني، رضا روستاآزاد مسئول کميته دانشجويان جليلي و يکي از اساتيد دانشگاه به ايراد سخنراني پرداختند.

ـ حضور دانشجويان و استقبال آنان از جليلي چشم‌گير بود به حدي که سالن و حتي راهروهاي اطراف آن مملو از جمعيت دانشجويان بود.

ـ به‌محض ورود جليلي به سالن، دانشجويان شعارهايي را در حمايت از وي همچون جليلي قهرمان چشم اميد امام، مالک اشتر علي/ تو انتخاب اصلحي را سر دادند.

ـ دقايقي از آغاز سخنراني جليلي نگذشته بود که يکي از دانشجويان خانم اين دانشگاه به وسط سالن آمد در حالي که قرآني را در دست داشت از جليلي خواست تا در جمع دانشجويان به اين قرآن سوگند ياد کند که فداي سيد علي است يا خير؟ جليلي در پاسخ به اين دانشجو گفت" ان‌شالله که هستيم.

ـ دانشجويان بعد از شنيدن اين پاسخ در حمايت از جليلي شعارهايي هم چون جليلي، جليلي حمايتت مي‌کنيم، سر دادند.

ـ در هنگام خروج جليلي از سالن علامه اميني، ازدحام دانشجويان به حدي بود که يکي از دختران دانشجوي اين دانشگاه از ناحيه زانو دچار آسيب‌ديدگي شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار