رودهن/

پارک ملی خجیر ،سد ماملو ، معرف خصوصیت جغرافییای جاجرود هستند

بخشدار جاجرود گفت : مناطقی مانند پارک ملی خجیر ،سد ماملو ،منطقه حفاظت شده ماملو و نهر های بومهن و پردیس را در حاشیه رودخانه داریم که می توانند معرف خوبی برای خصوصیت جفرافیایی واهمیت بالای منطقه جاجرود در زمینه های مختلف باشند.

مجید معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد پتانسیل های مختلف منطقه جاجرود شهرستان پردس گفت :منطقه جاجرود پتانسیل های زیادی برای تبدیل به منطقه ای خاص در استان تهران و شهرستان پردیس دارد زیرا هم منطقه ای گردشگری و توریسستی است ومنطقه ای به شمار می رود که می تواند با جذب گردشگر در امر درآمد زایی هم نقشی مهم را ایفا کند .

وی در ادامه این مطلب با ذکر مناطق معرف اهمیت بخش جاجرود تصریح کرد :ما در منطقه جاجرود شهرستان پردیس مناطقی مانند پارک ملی خجیر ،سد ماملو ،منطقه حفاظت شده ماملو و نهر های بومهن و پردیس را در حاشیه رودخانه داریم که می توانند معرف خوبی برای خصوصیت جغرافیایی و اهمیت بالای منطقه جاجرود در زمینه های مختلف باشند .

بخشدار جاجرود در خاتمه اظهار داشت :ما در آینده نه چندان دور توسعه جغرافیایی بخش جاجرود شهرستان پردیس را در دستور کار داریم و می خواهیم با برنامه ریزی هایی که انجام می دهیم و اجرایی کردن آنها موقعیت این منطقه را در استن تهران به گونه ای شایسته تغییر دهیم ./س


برچسب ها: خجیر ، ماملو ، جاجرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.