مستند حسن روحاني با محوريت مذاکرات هسته‌اي به روي آنتن رفت + فیلم

مستند تبليغاتي حسن روحاني با نام "اين بهاري است که در پشت زمستان مانده" با محوريت سوابقش در شوراي عالي امنيت ملي و مذاکرات هسته‌اي از شبکه يک سيما پخش شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مستند تبليغاتي حسن روحاني، کانديداي انتخابات رياست جمهوري با عنوان "اين بهاري است که در پشت زمستان مانده" امشب از شبکه يک پخش شد.

در اين مستند که با نماي سخنراني روحاني در ستادش آغاز شد به زواياي مختلف زندگي اين کانديداي انتخابات رياست جمهوري پرداخته شده است.

اولين عنوان اين مستند مربوط به تصاويري از انتخابات رياست جمهوري سال 58 بود که در قالب مصاحبه‌هايي از مردم به نمايش گذاشته شد.

در اين مصاحبه‌ها مردم درباره مشکلات و دغدغه‌هايشان صحبت مي‌کردند و خواسته‌هاي خود را از رئيس جمهور آينده که عمدتا مربوط به اشتغال بود را بيان مي‌داشتند.

پس از آن حسن روحاني در آستانه بيست و چهار خرداد به تصوير کشيده شد که تصميم دارد دولت تدبير و اميد را با احياي اقتصاد ايران و اصلاح روابط بين الملل تشکيل دهد.

عنوان بعدي اين مستند مربوط به وقايع نگاري حسن روحاني بود که وي را از سال 1327 تا 1392 در قالب تصاوير نشان مي‌داد.

همچنين در اين مستند به زندگي نامه،‌ تحصيلات و مجموعه‌هاي سخنراني وي در دوران طاغوت نيز اشاره شد.

در مستند "اين بهاري است که در پشت زمستان مانده" نظرات آيت الله هاشمي و سيد محمد خاتمي درباره تصدي وي در شوراي عالي امنيت ملي نيز آمده بود همچنين به ابراز رضايت مقام معظم رهبري از حسن روحاني در زمان مذاکرات هسته‌اي اشاره شده بود اين مستند همچنين به نگرش حسن روحاني درباره زنان پرداخته است.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار