مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه رفسنجان به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان فرماندار رفسنجان با تسلیت سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) با اعتقاد به خداوند سبحان و عشق به مردم کارعظیمی کردند که در تاریخ اسلام ماندگار شد .

 پورمحمدی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی ایران در جهان افزود : در برخی کشورهای اسلامی مثل لبنان ، بوجود آورندگان انقلاب افرادی از شاگردان حضرت امام خمینی (ره) بودند.

وی در تبیین ابعاد شخصیتی و زندگانی پربرکت حضرت امام خمینی (ره) گفت : ایشان در جوانب مختلف در زندگی شان از کودکی ، دارای شهامت و قدرت بودند و با جرات تمام تصمیم گیریهای خود را براساس علم و معنویت و خداپرستی بیان میکردند.

 پورمحمدی به ساده زیستی امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت : ایشان در طول حیات خود از تجمل گرایی پرهیز داشتند وتمام دغدغه ایشان خدمت به مردم بود.

فرماندار رفسنجان با گرامیداشت قیام 15 خرداد تصریح کرد: حضرت امام(ره) در آن روز اعلام کردند یاران من کسانی هستند که در گهواره بسر میبرند.

وی خاطرنشان کرد: همان افراد در گهواره سپس با قرار گرفتن در مسیر الهی و دفاع از حقوق مسلمانان در برابر ابرقدرتها ایستادند.

این مراسم با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و با مداحی مداحان از قم ورفسنجان شور و حال خاصی پیدا کرد./س

کودکان نیز با موضوع امام و قیام 15 خرداد هنر خود را با نقاشی به نمایش گذاشتند.

برچسب ها: امام ، میثاق ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.