رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"عارف" ضرورت وجود فردی فرا‌جناحی مانند "روحاني" را زودتر احساس كند

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به تنهایی قادر نخواهند بود کشور را از پیچ تاریخی عبور دهند، گفت: امیدواریم آقای عارف ضرورت وجود فردی فرا‌جناحی مثل آقای روحانی را زودتر احساس كند.

غلامعلی ‌عرب خدايي رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت حزب اعتدال و توسعه گفت: در حال حاضر ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه حامی روحانی ستادهای خود را در سراسر کشور ساماندهی کرده است.

وی با بیان اینکه ستاد استانی شهرستان‌ها در بخش‌های مختلف با وظیفه داغ‌کردن تنور انتخاباتی فعال شده است، افزود: ستادهاي حزب اعتدال و توسعه مشارکت حداکثری به منظور خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

عرب‌خدایی به تقارن انتخابات شورای شهر با انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: این تقارن ما را بر آن داشت تا به ارائه لیست شورای شهر در تهران و کلان شهرها اقدام نماییم و در حال حاضر با تنظیم لیست شورای شهر تهران مرکب از کاندیداهای تأیید صلاحت‌شده با ویژگی توانايی و امانت‌داری به منظور گسترش حقوق شهروندی و خدمت به شهروندان تهیه کردیم.

وی به دلایل حمایت حزب اعتدال و توسعه از روحانی پرداخت و تصریح کرد: اوضاع و احوال کنونی حاکی از آن است که اداره و تدبیر و تمکین امور در قوه مجریه خصوصا شخص رئیس‌جمهور نمی‌تواند از یک جناح خاص این اوضاع را سازماندهی کند.

عرب‌خدائی ادامه داد:  برای عبور از پیچ تاریخی که در آن به سر می‌بریم مقام معظم رهبری همگان را به رفتار عاقلانه و مدبرانه توصیه نموده‌اند تصمیم گرفتیم از روحانی حمایت کنیم.

وي با اشاره به اينکه سپردن سکان قوه مجریه بدست هر یک از جناح‌ها هم‌افزایی و وحدت کلمه را خدشه‌دار می کند، اظهار داشت: حزب با ویژگی‌هایی که از  آقاي روحانی سراغ داشت از جمله فرا‌جناحی‌بودن وی و اعتقاد راسخش به اعتدال ضمن حمایت، از او دعوت کرد به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پیدا کند.

عرب‌خدائی درباره کناره‌گیری عارف به نفع روحانی اظهار داشت: عارف فردی فرهیخته و بزرگوار است، امیدواریم ضرورت حضور فردی فرا‌جناحی مثل روحانی را زودتر احساس نماید.

وی در پایان با بیان اینکه، اصلاح طلبان قادر نخواهند بود کشور را از پیچ تاریخی عبور دهند، خاطرنشان کرد: درصورت تمایل عارف برای حضور در کنار روحانی برای ملت و مملکت مفید خواهد بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: عرب خدایی ، روحانی ، عارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
روحانی برای عارف کنار بکشه
آخرین اخبار