حضور چهره های شناخته شده هنری همچون بازیگران و خواننده ها در انتخابات ریاست جمهوری تاثیر مثبتی در این رویداد سیاسی دارد.

حجت ذیجودی، کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثیر حضور هنرمندان در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هنرمندان نیز همانند همه مردم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد و به دلیل شناخته شده بودن چهره ی آنها برای مردم تاثیر مثبتی در این موضوع دارد.
 وی ادامه داد: برخی مردم هنرمندان را به عنوان الگو می شناسند خصوصا بازیگران و خواننده ها چهره‌های آشنا و شناخته شده ای هستند. 
ذیجودی در خصوص طرفداری برخی هنرمندان از کاندیدها گفت: طبیعی است که هر شخصی از کاندیداي مورد نظر خود حمایت کند، این موضوع نه تنها در ایران بلکه در همه جهان مرسوم است. 
این کارگردان در خصوص معیار خود برای انتخاب رئیس جمهور افزود: هر کسی دیدگاه و معیار خودش را برای انتخاب رئیس جمهور دارد، هنرمندان نیز علاقه مندند که بخش فرهنگی پیشرفت کند و بودجه و امکانات بهتری به این بخش تعلق بگیرد و با توجه به صحبت های کاندیداها و وعده هایی که آنها مي‌دهند، کاندیداي مورد نظر خود را انتخاب می کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار