جلیلی در گلزار شهدای اصفهان:

حماسه سیاسی در گرو ایمان و عمل صالح محقق می‌شود/باید میراث‌دار شهدا باشیم نه‌ میراث‌خوار آنان

جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید میراث دار شهدا باشیم نه میراث خوار شهدا

به گزار ش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر خود به اصفهان با حضور در جمع هواداران خود در گلزار شهدای اصفهان گفت: حضور در چنین اماکن مقدسی باید در این نگاه و رویکرد باشد که آیا آن چه امروز انجام می‌دهیم با آن چه شهدا جان خود را برای آن تقدیم کردند چقدر فاصله دارد؟

وی افزود: باید تلاش کنیم که خود را میراث دار شهدا و نه میراث خوار شهدا بدانیم و مسیر آن‌ها را آن گونه که شایسته است ادامه دهیم.

دبیر شورای عالی امنیت کشورمان با بیان این که شهدا انسان‌هایی از جنس ما بودند افزود: چرا امروز آن‌ها این قدر بزرگ هستند؟ چون برمبنای یک ایمان عمیق دینی و یک عمل صالح رفتار کردند و مصداق تمام آیات قرآن بودند.

جلیلی اظهار داشت: امروز اگر خود را راهرو شهدا بدانیم باید ایمان و عمل صالح در رفتار حکومتی و اجتماعی خود را بررسی و بدانیم چه جایگاهی دارد و چه قدر عمل صالح در عمل خودمان وجود دارد.

وی اظهار داشت: آیا ایمان و عمل صالح باید فقط در جبهه‌ها باشد آن هم در 8 سال و هر ساله به یاد شهدا اشک بریزیم و کار خود را انجام بدهیم یا این که این دو عنصر در سازوکارهای دولتی نیز وجود داشته باشد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر مقام معظم رهبری می‌فرمایند که حماسه سیاسی،حماسه سیاسی با این دو عنصر شکل می‌گیرد و حماسه اقتصادی نیز با اتکا به این دو عنصر عملی خواهد شد.

وی اظهار داشت: اگر در ادارات این دو مهم را عملی کنیم مشکلات حل خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها: میراث ، احزاب ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار