نمایشنامه "آمیز قلمدون" خوانش می شود

نمایشنامه "آمیز قلمدون" نوشته اکبر رادی در تالار بتهوون خانه هنرمندان، به سرپرستی روزبه حسینی شنبه 18 خردادماه خوانش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، لیلا برخورداری، آرش (علی) فلاحت پیشه، پژند سلیمانی، لیدا وعیدی، شادی اسدپور و پژمان عبدی خوانش نقش ها را بر عهده دارند.
پس از خوانش این اثر که  با حضور حمیده بانو عنقا، دکتر عطا الله کوپال، هادی مرزبان، بهزاد صدیقی، شهرام کرمی، فرامرز طالبی و محمدامیر یاراحمدی برگزار می شود، دکتر فریندخت زاهدی (استاد دانشگاه، مترجم و پژوهشگر تئاتر) درباره آن سخنرانی می‌کند.
خوانش این نمایشنامه کاری از گروه فیلم و تئاتر "ناگهان" است که سال گذشته نمایش "سه مرثیه هذیان"، را در مجموعه تئاتر  شهر با بازی رویا نونهالی، ماه گل مهر و پژند سلیمانی روی صحنه برد و مورد استقبال تماشاگران و هنرمندان قرار گرفت.
گفتنی است، این برنامه شنبه 18 خردادماه ساعت 17:30 در تالار بتهوون خانه هنرمندان برگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.
برگزاری ششمین نشست نمایشنامه‌خوانی بنیاد اکبر رادی با نمایشنامه ”آمیز قلمدون”
ششمین نشست از دومین دوره جلسات نمایشنامه خوانی بنیاد اکبر رادی با نمایشنامه خوانی "آمیز قلمدون" نوشته اکبر رادی به  کارگردانی روزبه حسینی کاری از گروه فیلم – تئاتر "ناگهان" برگزار می شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی، ششمین نشست از دومین دوره جلسات نمایشنامه خوانی روز شنبه 18 خردادماه از ساعت 17 تا 20  در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
لازم به توضیح است؛ پیش از این در دومین دوره نمایشنامه خوانی بنیاد اکبر رادی نمایشنامه های "تانگوی تخم مرغ داغ" به کارگردانی هادی مرزبان، "مرگ در پاییز" به کارگردانی بهروز بقایی، "کاکتوس" به کارگردانی بهزاد صدیقی، "آهنگ های شکلاتی" به کارگردانی افروز فروزند، "ملودی شهر بارانی" به کارگردانی ایوب آقاخانی در همین تالار با سخنرانی های دکتر عطاالله کوپال، دکتر مسعود دلخواه و شهرام زرگر با همکاری خانه هنرمندان ایران و کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران خوانش شده بودند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.