مشاور قاليباف:

کشور نیازمند همت جهادی است/ ضعف مدیریتی اساسي‌ترين مشکل کشور است

مشاور قالیباف با بیان اینکه کشور دارای ضعف مدیریتی است، گفت: انتخابات فرصتی است تا فردی که از بیشترین توانایی برخوردار است را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌السلام والمسلمین حسينی مشاور قالیباف در نشستی که دیروز با طلاب حامی قالیباف برگزار شد، وظیفه طلاب را حساس خواند واظهار داشت: تفاوت اساسی ما با دیگر افراد آن است که طلاب باید بر اساس تکلیف شرعی خود درعرصه انتخابات تصمیم بگیرد.
 
وی با بیان آنکه برخی افراد با گرایش‌های حزبی، احساسی و قبیله‌ای دست به انتخاب برای پست ریاست جمهوری می‌زنند وظيفه طلاب را عدم تيعيت از اينگونه تصميم‌ها تلقي و تصريح کرد: طلاب باید براساس تکلیف خود عمل کنند چراکه در این میان ممکن است کاندیدایی مطلوب آنان نباشد اما بر اساس تکلیف در جهت معرفی کاندیدای اصلح تلاش کرده و در راستاي تکليف خود عمل کنند.
 
این فعال سیاسی با تاکيد بر اينکه شاخص‌ها و ملاک کاندیدای اصلح به خوبی در فرمایشات مقام معظم رهبری شرح داده شده است، افزود: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ‌اکنون ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم که برای عبور از آن نيازمند تجربه و مهارت هستيم.
 
حجت‌السلام والمسلمین حسینی ادامه داد: ‌اگر بخواهیم از یک پیچ با یک وسیله نقلیه عبور کنیم این کار را به عهده کسی که تنها یک گواهینامه گرفته است نمی‌دهیم بلکه این فرد علاوه بر داشتن گواهینامه باید از مهارت کافی برای اتمام این کار نیز برخوردار باشد.
 
وی ایران را به یک قطار 75 میلیونی تشبیه کرد و اظهار داشت: نمي‌توان برای عبور این 75 میلیون نفر از این پیچ تاریخی کار را به دست یک فرد بی مهارت سپرد بنابراین اعتماد به هر هشت نفر از کانديداهاي رياست جمهوري که خود را افرادي مدیر و دارای سابقه اعلام می‌کنند امري جايز نيست.
 
حجت‌السلام والمسلمین حسینی با بیان آنکه همه پیامبران آرزوی زندگی در چنین عصری را داشتند گفت: در چنین عرصه‌ای رئیس جمهور به مثابه فرماندهی است که این جنگ نهایی را فرماندهی می‌کند که باید از همتی جهادی برخوردار باشد.
 
مشاور قالیباف با اشاره به شعار امسال مبني بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت:‌ باید شخصی را انتخاب کنیم که در مواجه با کفار دچار تردید نشود بنابراین این پیچ تاریخی باید به دست کسی سپرده شود که توانایی اداره کشور را داشته باشد.
 
حجت‌السلام والمسلمین حسینی مشکل اصلی کشور را عدم مدیریت دانست و تصريح کرد: ‌این موضوع موجب شده تا جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر در وضعیت نابسامانی قرار بگيرد اما انتخابات پیش رو فرصتی است تا فردی که از بیشترین توانایی در این عرصه برخوردار است را برای اداره امور کشور انتخاب کنیم.
 
این فعال سیاسی تاکيد کرد:‌ برخی از کاندیداها تجربه مدیریت کلان را ندارند اما چنانچه از مدیریت خوبی بهره‌مند باشيم می توانیم تحریم‌ها را برطرف کنیم.
 
وي با انتقاد از وضعیت اقتصادی جمهوري اسلامي ایران گفت:‌ میزان درآمدی که در این هشت سال از درآمد نفتی حاصل شد برابر با تمام درآمد حاصل در تاریخ ایران بود اما نتیجه‌ آن بیانگر مسائل و مشکلاتي است که فرزندان‌مان همچنان با مشکلات بیکاری، عدم اشتغال و تورم روبرو هستند که باید نسبت به این امر تمهیدات لازم انجام شود.
 
مشاور قالیباف در پايان طرح مسکن مهر را اقدام بزرگی دانست و خاطر نشان کرد:‌ اگر زیرساخت‌های اقتصادی در کشور به درستی تبیین شود می توانیم در راستاي بهبود وضعیت کشور نيز اميدوار باشيم.

انتهاي پيام/


برچسب ها: قالیباف ، حسینی ، رهبری ، طلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار