رضايي در راديو جوان:

پول ملي مانند پرچم و مرز است/ پاي سياستمداران را از هنر، فرهنگ و ورزش بيرون مي‌کشم + صوت

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: پاي سياستمداران را از هنر، فرهنگ و ورزش بيرون مي‌کشم و به سياست‌زدگي در اين عرصه‌ها پايان مي‌دهم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "محسن رضايي"، کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در برنامه راديويي پرس و جو که از "راديو جوان" پخش شد، به تشريح ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي خود پرداخت و گفت: سلام بر شما جوانان عزيز ايران، درود خدا بر شما، شما جوانان عزيز ملت ايران فرشتگان نجات اين ملت هستيد، در حوادث بسيار مهمي ملت ايران را از گردنه‌هاي بسيار سخت نجات داديد، هيچ کسي حضور موثر شما را در انقلاب اسلامي فراموش نمي‌کند که ملت ايران را از قفس استبداد نجات داديد.

وي در ادامه افزود: هيچ کسي حضور قدرتمندانه شما را در دفاع مقدس از ياد نمي‌برد که ملت ايران را از اشغالگري خارج کرديد اما بايد بگويم شما فرشتگان نجات ملت ايران در سومين حادثه بزرگ يعني برون رفت از فقر و بيکاري و گراني پر و بال خود شما بسته است و خود شما در اين حادثه درگير هستيد.

رضايي ادامه داد: وقتي خبر افتادن يک جوان را در کف خيابان‌هاي تهران يا استان‌هاي ديگر به من مي‌دهند، گويي که با پتک به سر من زده‌اند، وقتي خبر يک دختر جواني را به من مي‌دهند که در سرچهار راه‌ها به گدايي مشغول است گويي به قلب من تير انداخته‌اند، وقتي يک جوان با شرمندگي شبها پيش پدر و مادر خود بر مي‌گردد و نمي‌تواند در صورت پدر و مادر خود نگاه کند از اينکه کاري پيدا نکرده ما را شرمنده و سرافکنده مي‌کند.

وي تاکيد کرد: آيا ما در جمهوري اسلامي به همان اندازه که به سر و موي جوانان گير مي‌دهيم به شغل و آينده آنها هم فکر کرده‌ايم

اين کانديداي رياست جمهوري اظهار داشت: معتقدم جوان بايد اميد داشته باشد، جوان بايد نشاط داشته باشد، جوان بايد آينده داشته باشد، آيا ما در جمهوري اسلامي به همان اندازه که به سر و موي جوانان توجه مي‌کنيم (به قول معروف گير مي‌دهيم) آيا به کار و شغل و آينده و شخصيت و عزت آنان هم فکر کرده‌ايم.

رضايي خطاب به جوانان گفت: جوانان عزيز ما پس از اميد به خداي متعال آمده‌ايم که با کمک راي شما و عنايات حضرت وليعصر(عج) و انرژي پايان ناپذيرتان اميد و نشاط و آينده را براي ملت عزيزمان رقم بزنيم، در اين صورت هم شما آينده‌تان را تضمين کنيد و هم به کمک ملت‌تان بشتابيد.

وي ادامه داد: خدا را شاهد مي‌گيرم که اگر خودم را براي عبور از اين سختي‌ها آماده نکرده بودم يک دقيقه هم وقت شما را نمي‌گرفتم، مدت‌هاست من در انديشه عبور ازاين شرايط هستم و با دوستانمان برنامه‌هايي را آماده‌کرديم که مشکلات شما ومشکلات ملت ايران را از سر راه برداريم.

شعارم سلام بر زندگي است

رضايي تصريح کرد: آماده‌ايم که با کمک شما يک حادثه بزرگ ديگري را در تاريخ بزرگ ملت ايران خلق کنيم، حادثه پيروزي بر مشکلات زندگي، به همين دليل شعار من سلام بر زندگي است، سلامت بر زندگي به معناي اميد درست کردن براي جوانان و نشاط درست کردن براي خانواده‌ها و آينده ساختن جوان‌ها و بازگشت آرامش به خانواده‌ها و در يک کلام زندگي را در همه ابعاد معنوي، اقتصادي و معيشتي فرهنگي براي جامعه و مردم‌مان به بهترين شکل است.

معتقدم در جمهوري اسلامي ايران يک فقير هم نبايد باشد

وي با بيان اينکه معتقدم درجمهوري اسلامي ايران يک فقير هم نبايد پيدا شود، اظهار داشت: ما همه امکانات لازم را براي رسيدن به اين نقطه مطلوب در اختيار داريم، انشاءالله با کمک شما بتوانيم اين برنامه‌ها را اجرايي کنيم و به قولي که به شما داده‌ايم وفا کنيم.

رضايي در ادامه اين برنامه به تشريح برنامه‌هاي خود براي مهار بيکاري و ايجاد اشتغال پرداخت و گفت:‌ ما اقتصاد دانان معتقديم که ايجاد شغل به دو عامل اساسي مرتبط مي‌شود، اول اينکه مانند يک بنگاه يا يک مزرعه بايد ظرفيت درست کنيم، بدون ايجاد ظرفيت اشتغال درست نمي‌شود و از طرف ديگر بايد صلاحيت‌هاي شغلي را به وجود آوريم، يعني شاغلين بايد کساني باشند که قدرت انجام آن کار را داشته باشند، ما براي هر دو بعد اشتغال برنامه ريزي کرديم يعني اولا با ايجاد نقدينگي‌هاي درگردش که در حال حاضر کارخانجات ايران با آن مشکل دارند، چرخ صنعت کشور را مجدد به تحرک وادار مي‌کنيم و از طرف ديگر يک سال قبل از اينکه دانشجويان ما از دانشگاه‌ها فارغ التحصيل شوند زمينه تعيين شغل آنها را مشخص مي‌کنيم.

وي ادامه داد: بر اين اساس جوانان آموزش‌ها و دانش‌هاي لازمي که بايد فرا بگيرند، فرا خواهند گرفت و ترتيبي خواهيم داد که جوانان کشور ما با ايجاد صلاحيت‌هاي شغلي در خودشان آماده رفتن به سر مشاغلي شوند که در آن ظرفيت‌هاي شغلي ما آنها را آماده کرده‌ايم، لذا از يک طرف ما بايد جوانانمان و از طرف ديگر بايد صنعت و کشاورزي و خدمات کشور را آماده کنيم تا ظرفيت‌هاي خودش را براي ايجاد شغل بالا ببرد.

رضايي با تاکيد بر اينکه در هر دو حوزه ما برنامه‌هايي را ديده‌ايم اظهار داشت: مي‌خواهيم اولويت‌مان را به جوانان بدهيم، براي اين کار يک يارانه سبز را به کشاورزي مي‌دهيم که 50 درصد جمعيت‌مان از شهرهاي کوچک به سمت روستاها هستند که محور کارشان مسئله کشاورزي است اما اين کشاورزي چون سنتي است و پيشرفته نيست لذا برداشت در هر هکتار و درآمد در هر هکتار پايين است و عمدتا جوانان به همين دليل روستاها را رها کرده‌اند به سمت شهرهاي بزرگ آمدند.

روستاهاي ما تبديل به خانه سالمندان شده است

وي تصريح کرد: نتيجه آن شد که روستاهاي ما تبديل به خانه سالمندان شده چون زير 40 ساله‌ها الان در روستاها نيستند، آب هست برق هست مدرسه هست ولي شغل و درآمد نيست، يارانه سبز کارش اين است که روستايي‌هاي کم درآمد را پر درآمد خواهد کرد و از طرف ديگر اشتغال به وجود مي‌آورد، به همين دليل يکي از برنامه‌هاي ما براي رفع بيکاري در شهرستان‌هاي کوچک و روستاها يارانه سبز است.

رضايي ادامه داد: در شهرها نيز اشتغال و کسب و کار خانگي را در نظر گرفتيم که براي 5 ميليون خانوار، کسب و کار خانگي درست مي‌کنيم و براي اين کار مقدمات کار و آموزش‌هاي لازم را که بايد به خانواده‌ها داده شود، وام که بايد پرداخت شود و بنگاه‌هايي که بايد مواد را در درخانه‌ها بياورند و به مردم تحويل دهند و محصول را از آنها تحويل بگيرند ملاحظه شده است.

وي در ادامه به مرحله دوم يارانه‌ها اشاره کرد و گفت: هر ماه به هر ايراني ما 110 هزار تومان از شروع طرح جديد ( طرح هدفمندي يارانه‌هاي اصلاح شده) مي‌دهيم که وارد سرمايه گذاري و اشتغال و توليد با اولويت جوانان مي‌شود، اين يارانه ضد تورم هم عمل خواهد کرد چرا که برخلاف 45 هزار تومان در مرحله اول، 65 هزار توماني که در مرحله دوم به مردم پرداخت مي‌شود در توليد و اشتغال و سرمايه گذاري هم به کار گرفته مي‌شود و نتيجه آن مي‌شود که ما با يک تير دو نشان خواهيم زد، اين سه محور از برنامه‌هايي است که ما براي ايجاد اشتغال در نظر گرفتيم.

معتقدم هدفمندي يارانه‌ها ايده خوبي بود ولي بد اجرا شد

رضايي در پاسخ به اين سوال که وقتي از يارانه سبز صحبت مي‌کنيم و هدفمندي يارانه‌ها در مرحله اول را به نوعي مرتبط با يارانه سبز مي‌کنيم، يارانه و هدفمندي يارانه‌ها را قبول داريد گفت: معتقدم که هدفمندي يارانه‌ها ايده خوبي بود ولي بد اجرا شد و به جاي اينکه کمک به مردم باشد، همان مقدار که کمک شد همان مقدار نيز از جيب مردم پول برداشته شد، ولي ما با اصلاحي که انجام مي‌دهيم اين اشکال را برطرف کرديم، يعني پول به مردم داده مي‌شود ولي تورم کنترل مي‌شود و گراني به وجود نمي‌آيد.

پول ملي مانند پرچم و مرز است

وي در ادامه درباره کاهش ارزش پول ملي که باعث شده قدرت خريد مردم کاهش پيدا کند نيز به طرح برنامه‌ها وديدگاه‌هاي خود پرداخت و اظهار داشت: اين موضوع آسيب جدي به ما وارد مي‌کند چون پول ملي مانند مرز و پرچم مي‌ماند و عناصر اصلي هويت ما را تشکيل مي‌دهد، ارزش پول ملي الان در حال سقوط است و بايد هرچه سريعتر جلوي اين سقوط را بگيريم و اجازه ندهيم که پول ملي ما اين سراشيبي را طي کند.

اين کانديدا ادامه داد: بنابراين من به طور جدي توجه کردم که جلوي اين را بگيريم و چند کار هم مي‌خواهيم براي حل اين مسئله بکنيم، در حال حاضر زير پاي پول ملي ما شل است يعني دلارهاي نفتي است و چون دلارهاي نفتي را نصف کردند لذا اين در حال سقوط است.

ما بايد وابستگي ريال را به درآمدهاي نفتي کاهش دهيم و آن را به درآمدهاي غير نفتي متصل کنيم

وي ادامه داد: ما آنقدر دلار يورو و پول‌هاي پر قدرت از صادرات غير نفتي وارد کشور خواهيم کرد که ريال را بر بلنداي يک قله بزرگي از اين ذخاير ارزي قرار مي‌دهيم که پول ملي ما تبديل به يکي از معتبرترين پول‌هاي جهان شود، بنابراين ما بايد وابستگي ريال را به درآمدهاي نفتي کاهش دهيم و آن را به درآمدهاي غير نفتي متصل کنيم.

اين کانديدا با بيان اينکه مسئله ديگر کنترل گراني‌ها است گفت:‌ گراني‌ها يکي از عوامل تضعيف ارزش پول ملي ما است، گراني مانند يک اژدهاي پنج سر مي‌باشد، وقتي ما با يک سر آن مبارزه مي‌کنيم اين اژدها از چهار سر ديگر به ما حمله مي‌کند، برنامه‌اي که ما تنظيم کرده‌ايم به طور همزمان با پنج سر اين اژدها درگير مي‌شويم.

وي تصريح کرد: سر اول اين اژدها کسري بودجه دولت است، يعني چاپ اسکناس بدون پشتوانه، سر دوم مسئله يارانه‌ها است که ما اين يارانه‌ها را از حالت تورمي به حالت درآمدي تبديل مي‌کنيم، سر سوم تحريم‌هاي اقتصادي است که آن را خنثي مي‌کنيم، سر بعد کشش پايين توليد ملي ما است يعني نقدينگي وقتي وارد توليد مي‌شود خيلي توليد را تکان نمي‌دهد و سر ريز مي‌کند به سفته بازي و سوداگري، ما توليد ملي را مستعد مي‌کنيم که هر مقدار پول وارد آن شود آن را جذب کند.

رضايي تصريح کرد: بنابراين پنج سر اين اژدها را همزمان با هم کنترل مي‌کنيم و از آن طرف هم پشتوانه پول ملي را از دلارهاي نفتي خارج مي‌کنيم.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه چه تدابيري براي رفع مشکل ازدواج و تشکيل خانواده انديشيده‌ايد؟ اظهار داشت: براي اينکه يک ازدواج شکل بگيرد، بايد مشکل مسکن و درآمد جوانان را حل نمود که اين مهم با کمک به ايجاد اشتغال و اصلاحاتي که در مسکن مهر انجام خواهيم داد صورت مي‌پذيرد.

وي به مسئله هديه ازدواج  اشاره کرد و ادامه داد: هديه ازدواج در دولت من طوري تعريف شده که زوجين در 10 ساله اول زندگي  حداقل از نظر اداره داخل خانه با مشکلي مواجه نباشند.

 اين کانديداي يازدهمين رياست جمهوري افزود: طرح هديه ازدواج حاوي مبلغي به مقدار 23 ميليون تومان است که زوجين مي‌توانند با انتخاب خودشان از کارخانجات توليد لوازم خانگي، لوازم خانگي مورد نياز خود را تامين کنند.

رضايي تصريح کرد: کارخانجات توليد لوازم خانگي که به دليل کمبود نقدينگي رو به تعطيلي رفته‌اند با اين گردش پولي احياء خواهند شد.

وي ادامه داد: تنها مسئله ازدواج منوط به درآمد و مسکن نبوده و بايد کمک کنيم جوانان در زندگي مهارت پيدا کنند و اين مهم از طريق گسترش دفاتر مشاوره به دست خواهد آمد.

کانديداي يازدهمين رياست جمهوري در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه چه راهکارهايي در حوزه موسيقي، تئاتر و هنر داريد؟ بيان کرد: تغذيه فرهنگي جوانان کشور اهميت بسياري دارد بنابراين ما يک بسته فرهنگي در اختيار جوانان قرار خواهيم داد که شامل کتاب، سي دي و دسترسي به کتابخانه‌هاي بزرگ است.

وي در ادامه افزود: هزينه اين بسته‌هاي فرهنگي که شامل آثار هنري در زمينه‌هاي مختلف بوده 50 درصد آن توسط دولت و 50 درصد آن را خود جوانان پرداخت مي‌کنند.

کانديداي يازدهمين رياست جمهوري در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه براي حمايت از توليد فکر و علم در دانشگاه‌ها برنامه خاصي داريد؟ تصريح کرد: بين چيزي که در دانشگاه‌ها به جوانان آموزش داده مي‌شود و چيزي که در مهارتهاي زندگي مورد نياز جوانان است فاصله زيادي  وجود دارد، همچنين تاثيري که دانشگاه بر صنعت دارد چندان رضايت بخش نيست.

وي افزود: شکاف‌هايي در آموزش وجود دارد و ما درصدد پر کردن اين شکافها خواهيم بود که لازمه اين کار ايجاد تغييراتي در درسهاي دانشگاه است.

رضايي تصريح کرد: بنده کاهش واحدهاي غير ضروري را به خصوص در مقاطع کارشناسي در شوراي فرهنگي دنبال خواهم کرد.

کانديداي يازدهمين رياست جمهوري اظهار داشت: مسئله  پژوهش محوري کردن دانشگاه‌ها از اولويت مهمي برخوردار بوده و بايد اين مسئله وارد حوزه دانشگاه شود.

رضايي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه راهکارهاي شما در رابطه با آموزش و پرورش که بتواند در راستاي توسعه حرکت کند چيست؟ بيان کرد ما بايد محيط آموزش و پرورش را به يک محيط پويا و پژوهشگرايانه که منجر به توليد فکر شود تبديل بکنيم.

وي تاکيد کرد: فراهم کردن بسترهاي توليد فکر و نوآوري و خلاقيت مي‌تواند آموزش و پرورش ما را متحول کند بنابراين اگر يک دانش‌آموز در زمينه‌اي نوآوري دارد بايد مورد تشويق قرار گرفته و نبايد فقط به حفظيات او نمره بدهيم.

کانديداي يازدهمين رياست جمهوري اظهار داشت: توجه به معلمان از اهميت بسياري برخوردار بوده چرا که به دليل عدم تناسبي که بين هزينه‌ها و حقوقي که به معلمان پراخت مي‌شود آنها در حين تدريس به فکر مشکلات و فشارهاي خواهند بود که در زندگي دارند بنابراين بايد اين فشار را از طريق ايجاد تناسب بين هزينه‌ها و حقوق دريافتي کمتر کنيم.

رضايي درباره برنامه‌هاي خود در حوزه سلامت و درمان تصريح کرد: با توجه به پيشرفت‌هاي بزرگي که در عرصه پزشکي داشته‌ايم متاسفانه وضعيت مناسبي در بيمارستان‌ها و امکانات پزشکي در برخي از استان‌ها و شهرستان‌ها نداريم و بايد به صورت عادلانه اين امکانات در سرتا سر کشور توزيع شود.

وي افزود: بايد بتوانيم هزينه‌هاي درمان را از طريق تقويت بخش بيمه به صورت فراگير حل و فصل کنيم و مردم در تهيه داروهاي صعب العلاج خود با آرامش کامل بتوانند به درمان بيماري خود بپردازند.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري درحوزه سياست خارجي کشور خاطر نشان کرد: با توجه به تجارب خوبي که در برقراري ارتباط با ساير کشورها داريم، مي‌توانيم به شرط داشتن ايستادگي، منطق و حکمت اين مسير را ادامه دهيم و قطعا نقش موثر وسازنده‌اي را در اين هدف والا از خود مي‌توانيم به جاي بگذاريم.

وي افزود: با تمامي کشورها به غير از رژيم صهيونيستي مي‌توانيم رابطه برقرار کنيم و لازمه آن اين است که از هرگونه افراط و تفريط پرهيز کرده و در اين زمينه موازنه نسبي را به عنوان راهکار مناسب در برقراري ارتباط با کشورها مد نظر قرار مي‌دهد و اينکه بتوانيم در برخي مسائل همکاري و در بعضي ديگر از مسائل که مورد اختلاف ما با ساير کشورها است آن را به شدت درگيري نرسانيم لذا اين يک راهبرد منطقي براي ما در برقراري ارتباط با ساير کشور ها است.

 رضايي بيان داشت: سياست همگرايي و همکاري دسته جمعي در سطح منطقه از ديگر سياست‌هاي ما در برقراري ارتباط است که بتوانيم از سران کشورهاي منطقه براي حضور در اتحاديه آسياي شرقي که در کشور آن را بر مبناي صلح و امنيت و پيشرفت تشکيل دهيم دعوت به عمل آوريم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تشکيل ايران بزرگ اسلامي را از ديگر سياست‌هاي خود در عرصه بين المللي عنوان و تصريح کرد: با بسيج امکانات داخلي و منطقه‌اي بايد به سمت ايراني بزرگ حرکت کنيم که بتوانيم علاوه بر قدرت نظامي به يک قدرت تجاري، فرهنگي و اقتصادي دست پيدا کنيم و قطعا در پيش گرفتن اين سه سياست ما را از سردرگمي خارج و يک فضاي امني را در عرصه بين الملل براي ما ايجاد مي‌کند که در راستاي آن بتوانيم عزت و پيشرفت و ارزش‌هاي ملي خود را حفظ و تقويت کنيم.

وي درباره نقش و تاثير سياستمداران در عرصه هنري و فرهنگي کشور خاطر نشان کرد: سياستمداران در اين دو عرصه چه مي‌خواهند مگر آدم‌هاي بيکاري‌اند که هرجايي گل مي‌کند سياستمداران با حضور خود در آن عرصه آنجا را خراب مي‌کنند.

رضايي بيان داشت: اولين کاري که مي‌کنم پاي سياستمداران را از هنر، فرهنگ و ورزش بيرون مي‌کشم و به سياست‌زدگي در عرصه‌ها پايان مي‌دهم و تصور اين ادعا که سياستمداران دلشان بيشتر از هنرمندان براي پيشرفت ايران مي‌سوزد کاملا اشتباه است به همين دليل با قاطعيت تمام کاري خواهم کرد که هنر و ورزش به دست صاحبان خودشان باز گردد و دولت يک نقش نظارتي از خود ايفا کند.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: در صورت پيروزي در انتخابات رياست جمهوري شوراي عالي راهبردي هنر و فرهنگ را متشکل از صاحبان اين عرصه ايجاد مي‌کنم و بايد به اين مسئله تاکيد داشت که نمي‌توان با هنرمند به خاطر ظرافتش چکشي برخورد کرد و خلاقيتش را از بين برد.

رضايي درباره ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي کشور گفت: براي حفظ امينت اخلاقي در جامعه نبايد آبروي دختران و پسران در جامعه را برد چرا که آنها در ادامه در برخوردهاي اجتماعي نامناسب دچار ناهنجاري‌هايي مي‌شوند که قطعا مسئول آن ما هستيم.

وي افزود: ما بايد بتوانيم عفاف و حجاب را در جامعه تقويت کنيم و اينکه برخي دولتمردان با رفتارهاي نامناسب خود و بداخلاقي‌هاي سياسي به عنوان الگويي در جامعه مطرح نشوند و بهتر است که رعايت اخلاق در جامعه را از سوي خود دولتمردان آغاز کنيم.

رضايي تصريح کرد: اينکه برخي از کانديداها عکس همسر رقيب خود را جلوي 50-60 ميليون بيننده تلويزيوني نشان مي‌دهند آثار منفي درجامعه به جاي خواهد گذاشت ما بايد سرچشمه‌هاي اخلاقي را در جامعه جدي بگيريم و امر به معروف ونهي از منکر را به عنوان يک واجب شرعي به خود مردم بسپاريم و بهتر است که در اين ميان قوانيني را وضع کنيم که هرج و مرج در جامعه در صورت عدم رعايت قانون به وجود نيايد.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اضافه کرد: مردم به اخلاق کارمندان دولت در کشور نگاه مي‌کنند و اخلاقشان را براساس آنها تنظيم مي‌کنند و بايد در عرصه هنري دولت را به اين سمت و سو بکشانيم که لازمه آن استفاده از تصاوير فاخر نقاشان ايراني به جاي پوسترهاي غربي در ادارات ايراني است که با اين عمل قطعا بازار خوبي را براي هنرمندان ايجاد خواهيم کرد.

رضايي بيان داشت: دولت آينده من با ايجاد دهکده کتاب و برقراري با اينترنت به منظور دسترسي به کتب مختلف در سراسر جهان در اين دهکده کمک شاياني را در امر پژوهش به جوانان ايراني خواهد کرد و در ادامه سياست‌هاي خود مي‌خواهند سه شهر سلامت را در کشور ايجاد کنم که سلامت مردم از هر جهت تامين شود.

وي در پاسخ به اينکه آيا در صورت ارتکاب اشتباه در عملکرد خود از مردم عذرخواهي مي‌کنيد گفت: حداقل تشکيل دولت اخلاقي عذرخواهي در برابراشتباهات است چرا که دولتمردان بايد خود را خادم واقعي مردم بدانند و بتوانندنقد و اعتراض قانونمند را به عنوان روي دوم سکه مردم سالاري تقويت کند.

رضايي بيان داشت:‌به صورت هفتگي و ماهانه گزارشي از عملکرد خود به مردم ارائه مي‌دهم که در صورت غير منطقي بودن آن قطعا استعفا مي‌دهم.

وي افزود: به شما قول مي‌دهم که سومين حادثه بزرگ بعد از پيروزي انقلاب، دفاع مقدس را در 24 خرداد رقم خواهيم زد وجوانان خود را آماده کنند که مشکلات ملت را از سر راه برخواهيم گشت و به خدا سوگند مي‌خورم اگر خود را براي اين پيروزي‌ها آماده نمي‌ديدم در اين عرصه حضور پيدا نمي‌کردم.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در پايان خاطر نشان کرد: هميشه سعي کردم تجارب خود را به جوان بگويم و با فوت و فني که به شما ارائه خواهم داد شما را به قهرمانان اين سرزمين تبديل خواهم کرد.


انتهاي پيام/

برچسب ها: رضایی ، جوانان ، فقیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار