بيانيه ستاد جوانان استان‌ها و شهرستان‌هاي قاليباف:

جوانان در حساس‌ترین دوران حیاتی کشور به استقبال رویش می‌روند

جوانان سراسر کشور طي بیانیه‌های گوناگون حمایت خود را از دکتر محمد باقر قالیباف اعلام کردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جوانان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور در بیانیه‌های گوناگون و با امضای 100/000 نفری  که در سایت رویش به نشانی rooyesh92.ir منتشر شده است حمایت خود را از "دکتر محمدباقر قالیباف" اعلام کردند.

متن آن در زير آمده است:

ستاد جوانان حامی دکتر محمد باقر قاليباف برگرفته از جمله مقام معظم رهبری که ( ما شاهد رويش يک طبقه جوان علاقمند، مومن و جستجوگر در زمينه‌های انقلاب هستيم.) نام رويش را برگزيده و لبيک‌گويان به فرمايشات ولی امر مسلمين در خلق حماسه سياسی و با بررسی شاخص‌های ارائه شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب و با در نظر داشتن تعهد، تخصص و کارآمدی و با حجت شرعی، دکتر محمد باقر قاليباف را به عنوان کانديدای اصلح می‌داند و بر اين باور است که ايشان با مديريت جهادی و روحيه ولايت‌مداری، به دور از شعار می‌تواند زمينه‌ساز حماسه اقتصادی شود.

همچنين ايشان با تدبير، برنامه و استفاده از تمامی ظرفيت‌های کشور، به دور از سياست‌زدگی‌های رايج، با اخلاق‌مداری و قانون‌گرايی به پشتوانه کارنامه درخشان در عرصه‌های مختلف مديريت کلان کشور و با ارج نهادن به کرامت انسان‌ها قادر است پيشرفت توام با عدالت را محقق سازد.

ما جوانان انقلابی بر این باوریم که باید شخصی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که دارای ویژگی‌های زیر باشد:
 
- کسی باشد که بتواند کارایی دین در عرصه اجتماع را نمایش بدهد.

- کسی باشد که بتواند عدم اعتمادی که در بین مردم ایجاد شده است را بزداید.
 
- کسی باشد که بتواند سربلندی ایران اسلامی را در همه زمینه‌ها در دنیا طنین‌انداز کند.

- کسی باشد که سابقه و کارنامه درخشانی از خود در سه دهه گذشته بر جای گذاشته باشد.

- کسی باشد که بتواند از انقلابمان به روش ثبوتی و‌ عینی دفاع کند نه با انداختن تقصیر به گردن دیگران.

-کسی باشد که بتواند از جوانان انقلابی در اداره کشور به نحو احسن استفاده کند.

- کسی باشد که دارای برنامه مدون در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و ... باشد.

- کسی باشد که اقتصاد را از سیاست‌زدگی برهاند.

- کسی باشد که به انسان‌ها توجه کند.

- و...

تمام این ویژگی‌ها برای یک انتخاب مناسب، ما را به شخصی به نام محمد باقر قالیباف رهنمون می‌کند.
 
امروز کشور ما بیشتر از هر زمانی نیازمند مدیریت اجرایی است که بتواند کارایی دین را در اداره جامعه به منصه ظهور برساند تا از این طریق همانگونه که انقلاب اسلامی‌مان در عرصه رجوع به ارزش‌های فطری و انسانی الگوی بی‌بدیل ملت‌های جهان گردیده در زمینه تامین نیازهای معیشتی، رفاه و حرکت به سوی عدالت فراگیر اجتماعی در بستر پیشرفت و عدالت الگوی شایسته‌ای گردد.

با تاملی بر شاخصه‌های ولایت‌مداری، کارآمدی، خردورزی، برنامه‌محور‌ بودن، کارنامه بسیار درخشان بالاخص در شهرداری و مدیریت بزرگ‌ترین نهاد شهری ایران عزیز یعنی تهران بزرگ و اهتمام ویژه ایشان در به کارگیری نیروهای جوان در مدیریت امور کشور مانند استفاده از جوانان با سن کمتر از 35 سال در شهرداری‌های نواحی مختلف تهران، واگذاری انجام بسیاری از پروژه‌های عمرانی به جوانان، پاسخگو بودن به ملت، تعامل مناسب و سازنده با اقشار و گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی می‌توان به این درک رسید که کسی شایسته‌تر از وي برای  قرار گرفتن در راس قوه مجریه نيست.
 
ما رویش‌های جوان انقلاب اسلامی بر مبنای گفتمان امام راحل‌مان و رهبری حکیم انقلاب اسلامی که همانا تنها مصداق گفتمان انقلاب اسلامی است در راستای تحقق حماسه سیاسی پا به عرصه انتخابات گذارده‌ایم.
 
• این حق همه ماست که رئیس جمهورمان در گفتار و عمل صداقت داشته باشد.

• این حق همه ماست که رئیس جمهورمان پاسدار و نگهبان و عامل به قانون و مراجع قانونگذاری کشور که منتخب ملت است باشد.

• این حق همه ماست که رئیس جمهورمان  دردها، ضعف ها، مشکلات و گرفتاری های همه بخش ها و نواحی کشور را بداند و برای آن تدبیر کند.

• این حق همه ماست که رئیس جمهوری داشته باشیم که دانش و توانایی اجرایی کافی برای حل مشکلات اساسی و نیازهای کشور را داشته باشد.

• این حق همه ماست که رئیس جمهورمان به عنوان سنبل و نماد ملت بزرگمان در کردار و گفتار نماینده شایسته فرهنگ، ادب و تمدن ایرانی باشد.

• این حق همه ماست که رئیس جمهوری داشته باشیم که با تدبیر و توانمندی جایگاه کشورمان را در تعامل با سایر ملل جهان به مکان شایسته خود ارتقاء دهد تا ایران و ایرانی در جهان عزیز و سربلند باشد.
 
اکنون ما جوانان دکتر محمد قالیباف را برمی گزینیم که رئیس جمهور یازدهم باشد.

• قالیباف را بر می گزینیم چون صادق است در گفتار و عمل.

• قالیباف را بر می گزینیم که غیرت دارد و مردانه در کنار ما برای ایران جنگیده است.

• قالیباف را بر می گزینیم که رنج کسب دانش و تجربه و تدبیر را سال ها برخود هموار کرده است.

• قالیباف را بر می گزینیم که مودب است و شان فرهنگ ایران و ایرانی را پاس می دارد.

• قالیباف را بر می گزینیم که متواضع است در برابر قانون.

• قالیباف را بر می گزینیم که هم خاکریز ساخته، هم بوستان، هم سنگر ساخته هم پل و تونل، هم بر سینه دشمن گلوله کاشته و هم بر دل خاک گل.

•    قالیباف را بر می گزینیم که هشت سال پایتخت ایران را به سان ایرانی کوچک در آبادانی و تدبیر به شهری شریف و آبرومند تبدیل کرده است.

•    قالیباف را بر می گزینیم که اطمینان داشته باشیم که می خواهد و می‌تواند.
 
ستاد رويش جوانان از مردم ولايت مدار ايران اسلامی تقاضا دارد همچون گذشته پا به ميدان گذاشته و با شور توام با شعورو بصيرت پوزه دشمنان و بدخواهان خارجی و داخلی اين مرز و بوم را به خاک ماليده و چشم طمع آنها را کور کرده و آنان را از دستيابی به منابع اين سرزمين نااميد کنند و در حرکتی پویا به سمت حماسه‌ای سیاسی در گردونه تحولی تاریخی و در بطن انقلابی‌ترین و حساس‌ترین دوران حیات سیاسی ایران به پیشواز رویش می‌رویم.

انتهاي پيام/
 
 

برچسب ها: قالیباف ، بیانیه ، رویش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار