قاليباف در جمع مردم بجنورد:

کمر ما در حوزه اقتصادي شکسته شده است/ پيشرفت کشور يک انتخاب نيست بلکه ضرورت است

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: امروز کمر ما در حوزه اقتصادي شکسته شده است اما نبايد از حوزه‌هاي فرهنگي و اجتماعي غفلت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران از بجنورد "محمدباقر قاليباف" نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع مردم اين شهر با اشاره به اين که خداوند را شاکرم که در بين مردم نجيب و متدين شهيدپرور، مهمان نواز و صبور بجنورد هستم، گفت: ما خراساني هستيم و از اين بابت خوشحالم که امروز در جمع همنوعان و هم رزمان خود حضور پيدا کرده‌ام و در شهري هستم که همرزمانم در آن حضور دارند.

وي افزود: امروز ما وظيفه داريم که نظام جمهوري اسلامي ايران را به عنوان يک قدرت برتر در منطقه به عنوان يک قدرت مطرح کنيم لذا ما در شرايط فعلي راهي جز حفظ ساختار نظام و تکيه بر حضورمان نداريم.

قاليباف با بيان اين که دولت آينده بايد کارآمد باشد، تصريح کرد: امروز بايد از انقلابمان دفاع کرده و راه شهدا را ادامه دهيم و دولتي را بر سر کار آوريم که صادقانه به مردم خدمت کند.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: امروز پيشرفت کشور يک انتخاب نيست بلکه ضرورت است و بايد در راس برنامه‌هاي کشور قرار گيرد.

وي با بيان اين که متاسفانه مشکلاتي مانند گراني و اشتغال گريبان گير مردم است، اظهار داشت: اگر اين مشکلات در دولت آينده حل نشود معلوم است فقط شعار داده است.

شهردار تهران تصريح کرد: کشور ما از ظرفيت‌هاي بسياري برخوردار است اما متاسفانه ما دچار سوتدبير هستيم و کشور را بد اداره کرده و باعث زحمت مردم شده‌ايم.

قاليباف با بيان اين که به طور حتم اگر جوانان ما در دفاع مقدس نبودند ما امروز به اين نقطه نمي‌رسيدم، گفت: متاسفانه دشمن امروز با رويکرد اقتصادي وارد عمل شده است لذا انتظار است که مردم کشورمان به خصوص جوانان با دقت و همت بيشتري وارد عمل شوند.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: به مردم قول مي‌دهم ظرف مدت دو سال با برنامه اقتصادي که طراحي کرده‌ام و با اتکا به فرهنگ جهاد و شهادت در راستاي حل مشکلات آن‌ها وارد عمل شوم.

وي افزود: امروز کمر ما در حوزه اقتصاد شکسته است ولي نبايد از آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي غفلت کنيم لذا بايد به موضوعات فرهنگي توجه ويژه‌اي شود.

وي با بيان اين که منطقه خراسان در حوزه گردشگري و صنايع حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد، تصريح کرد: اميدواريم با روحيه کار در دولت آينده و با کمک مردم بتوانيم راه جديدي را براي کشور ايجاد کنيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نامزد ، انتخابات ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار