معاون شهردار تهران در بازدید از پروژه های ترافیکی جنوب شرق تهران اعلام کرد:

افتتاح قریب الوقوع خط 8 بی آر تی / توجه به هویت فرهنگی مناطق در ساخت ایستگاه های اتوبوس

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران این معاونت با هدف آگاهی از آخرین وضعیت اجرای خط 8 بی آر تی و نصب سرپناه های جدید خط 2 بی آر تی، از این خطوط بازدید کرد.

به گزارش سرويس اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در این بازدید 4 ساعته، وضعیت عملیاتی عمرانی ایستگاه های خط 8 بی آر تی که از پایانه مسافربری جنوب تا خیابان خاوران امتداد دارد و 6 سرپناه برای آن در نظر گرفته شده و همچنین تعدادی از سرپناه های جدید نصب شده در خط 2 بی آر تی مورد بازدید قراتر گرفت.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در ابتدای این بازدید در ایستگاه مبداء که در ضلع شمالی پایانه جنوب واقع شده، گفت: عملیات عمرانی در تمامی ایستگاه های خط 8 بی آر تی در حال انجام است و هم زمان، سرپناه های مورد نیاز که در ساخت آن به هویت فرهنگی این منطقه توجه شده نیز در دست ساخت است تا در محل های پیش بینی شده، نصب شوند.
 
وی با اشاره به آغاز احداث این خط از ابتدای سال جدید ابراز امیدواری کرد با افتتاح قریب الوقوع این خط از سوی شهروندان، به زودی شاهد بهره برداری از مسیر مذکور با حرکت اتوبوس های تک کابین و دو کابین چپ در در آن باشیم.
 
معاون شهردار تهران در بازدید از ایستگاه های در حال اتمام این خط بر لزوم رعایت هر چه بیشتر نکات فنی و ایمنی و همچنین زیبایی ظاهری این ایستگاه ها تاکید کرد و افزود: حفظ درختان در ایستگاه هایی که به ناچار در رفیوژ میانی قرار گرفته اند، نشانه توجه ویژه مدیریت شهری به حفظ محیط زیست شهر است.
 
وی با بیان این که تامین دسترسی معلولان و جانبازان عزیز به امکانات شهری و تجهیزات حمل و نقلی از اهمیت ویژه ای نزد مدیریت شهری برخوردار است، اظهار کرد: در تمام ایستگاه های در دست احداث خط 8 بی آر تی رمپ های ویژه این عزیزان طراحی شده است.
 
مهندس تشکری هاشمی در ادامه از سرپناه های جدید خط 2 بی آر تی نیز بازدید نمود و تصریح کرد: بهترین خدمات در سطح شهر خدماتی است که به صورت مستقیم با نیازهای عمومی شهروندان سر و کار داشته باشد و مورد درخواست بخش قابل توجهی از آن ها باشد.
 
معاون شهردار تهران در پایان این بازدید 4 ساعته، ضمن یادآوری نقش موثر پلیس راهنمایی و رانندگی در تحقق پروژه های ترافیکی پایتخت، از همکاری رییس پلیس راهور تهران بزرگ و نیروهای یگان مذکور قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: تا چند روز آینده با اتمام کار نصب هر 52 سرپناه خط 2 بی آر تی، سرپناه های جدیدخط مذکور به بهر ه برداری می رسد./ز 
برچسب ها: خطوط ، هویت ، اتوبوس ، بی آر تی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار