بیانیه ستاد مردمی گفتمان اسلام ناب

تحقق گفتمان اسلام ناب در حرکت سعید جلیلی متجلی است

ستاد مردمی گفتمان اسلام ناب با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی حمایت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ستاد مردمی گفتمان اسلام ناب در بیانیه‌ای ضمن اعلام موجودیت و حمایت از سعید جلیلی آورده است: این گفتمان بر اساس دغدغه‌های پیر جماران و مطالبات حضرت امام خامنه‌ای و با عنایت به اینکه امروز فعالیت های وسیعی در سراسر جهان برای به سازش کشیدن ما با کفر و شرک در جریان است، شکل گرفته است. گفتمان اسلام ناب به جهت ماهیت اصیل و ضد سازشکاری خود هر روز سیل علاقه مندان به انقلاب اسلامی را به سوی خود می کشد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:‌ آنهایی هم که تصور می‌کنند سرمایه‌داران و مرفهان بی درد با نصیحت و پند و اندرز متنبه می‌شوند و به مبارزان راه آزادی پیوسته و یا به آنان کمک می‌کنند آب در هاون می‌کوبند بحث مبارزه و رفاه و سرمایه، بحث قیام و راحت طلبی، بحث دنیاخواهی و آخرت جویی دو مقوله‌ای است که هرگز با هم جمع نمی‌شوند و  تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند؛‌ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتی که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم.( صحیفه امام. ج‏21. پیام حضرت امام در سالگرد کشتار خونین مکه )

این بیانیه می‌افزاید: این گفتمان امروز تحقق اسلام ناب و رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی را در حرکت انقلابی برادر مکتبی و ولایتمدارمان سعید جلیلی می‌بیند و وی را از مصادیق عینی اعتقاد به اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) می‌داند و بر همین اساس از وی در انتخابات پیش رو حمایت می‌کند.

آدرس اینترنتی eslamenab.com و شماره پیامک این ستاد  3000340567 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار