ولایتی در جمع مردم کرمانشاه:

گسترش بیمه روستایی و محصولات کشاورزی را در برنامه دارم/وحدت اسلامی از افتخارات استان کرمانشاه است

ولایتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ زندگی مسالمت‌آمیز شیعه، سنی و اهل حق استان کرمانشاه نشاندهنده وحدت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر ولایتی نامزد دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر خود به کرمانشاه با حضور در مسجد جامع برای مردم این شهر سخنرانی کرد.  
 
وی با بیان اینکه مردم کرمانشاه مردمی شجاع،‌ شهیدپرور، متدین و میهن‌دوست هستند گفت: استان کرمانشاه در جنگ تحمیلی صدمات زیادی متحمل شد و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد ولی مقابل صدام و صدامیان ایستاد.  
 
ولایتی تصریح کرد: در این استان عشایر کرد، لر و لَک با خوشی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این نشاندهنده وحدت اسلامی است.  
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: توسط نمایندگان استان با مشکلات کرمانشاه آشنا شدم و امیدوارم در صورت رای اعتماد مردم به بنده این مشکلات را حل کنم.  
 
وی افزود: مصوبات سفر سال 90 مقام معظم رهبری به کرمانشاه که بخشی از آن اجرا شده و مابقی اجرا نشده است را اجرا خواهم کرد.  
 
ولایتی در ادامه به موضوع کشاورزی استان اشاره کرد و گفت:‌در این استان ظرفیت آب فراوانی وجود دارد ولی به صورت دقیق از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.  
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری پدیده ریزگردها را از دیگر مشکلات این استان دانست و گفت:‌استان‌های مرزی کشور از جمله کرمانشاه از این مشکل رنج می‌برند و باید با همکاری دولت عراق کار اساسی در این زمینه صورت گیرد و انشاءالله به این مشکل پایان خواهیم داد.  
 
وی بیکاری را از دیگر مشکلات استان کرمانشاه دانست و بیان داشت: باید بخش صنعت، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های این استان فعال شده و کارخانه‌های نیمه‌تعطیل به ظرفیت تمام خود برسند تا ضمن احیای صنعت، اشتغال نیز ایجاد کنند.  
 
ولایتی گسترش بیمه روستایی و بیمه محصولات کشاورزی را از دیگر برنامه‌های خود دانست و افزود: انشاء الله در این زمینه کار اساسی انجام خواهیم داد.  
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: این از افتخارات استان کرمانشاه است که با استفاده رهنمودهای مقام معظم رهبری و  علمای این شهر مردم شیعه،‌سنی و اهل حق کنار هم زندگی می‌کنند.  
 
وی تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت فرهنگیان از جمله کارهایی است که به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ولایتی ، کرمانشاه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار