وزیر ورزش محترمانه عذر اصحاب رسانه را از جلسه کمیته ملی المپیک خواست

اساسنامه کمیته ملی المپیک تصویب شد / عباسی: یک درصد از بودجه ورزش تا به حال به دست ما نرسیده!

در حاشیه جلسه کمیته ملی المپیک در خصوص تصویب اساسنامه این کمیته، وزیر ورزش محترمانه عذر اصحاب رسانه را خواستار شد.

به گرازش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حاشیه نشست کمیته ملی المپیک اساسنامه این کمیته با نظریه اکثریت اعضای این مجمع به تصویب رسید و مقرر شد که زمان انتخابات کمیته ملی المپیک در روز 20 تیر ماه باشد که در این میان باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی اعتراضاتی را نسبت به طولانی شدن تصویب اساسنامه ابراز کرد که با برخورد مسئولان مواجه شد و پس از وی، خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین به مسئولان اظهار داشت که رؤسای فدراسیون ها نیز حق صحبت دارند که متاسفانه این حق را از آنها سلب می کنند.

در همین جا بود که چند رئیس فدراسیون دیگر نیز در حمایت از باقرزاده و خسروی وفا اعتراضاتی را انجام دادند که در میان این کش و قوس ها وزیر ورزش درخواست کرد تا اصحاب رسانه از این جلسه خارج شوند.

احتمال تغییر زمان انتخابات مجمع وجود دارد

پس از پایان نشست مجمع کمیته ملی المیپک علی آبادی اشاره کرد که احتمال تغییر انتخابات این کمیته وجود دارد.

گفتني است، پس از پایان یافتن نشست مجمع کمیته ملی المیپک علی آبادی به این نکته مهم اشاره کرد که با توجه به اینکه زمان انتخابات مجمع کمیته ملی المیپک در 20 تیر به تائید رسیده است، اما احتمال تغییر این زمان وجود دارد.

شايان ذکر است، افشارزاده از برگزاری چهارمین دوره بازیهای آسیايی رزمي داخل سالن خبر داد و دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان ناجینگ نیز برگزار خواهد شد.

*عباسی: مهم نیست که در ادامه چه کسی در مسند کار است! / یک درصد از بودجه ورزش تا به حال به دست ما نرسیده!

وزیر ورزش و امور جوانان در نشست کمیته ملی المپیک گفت: همه ما ورزش دوستان به دنبال یک هدف هستیم و آن سربلندی کشور ایران است و این مسئله مهم نیست که ما در ادامه در سمت وزیری به فعالیت های خود ادامه دهیم یا اینکه در این سمت نباشیم.

محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: آنچه که مهم است پاسداری از چهره های قهرمان کشورمان از 2 جنبه شخصیتی و پهلوانی است. همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و این مهم نیست که من در ادامه در پست وزیری باشم یا نه. زیرا ما به دنبال این هستیم که چیزی را از خود برجای بگذاریم که سایر دوستان آن را بتوانند اداره کنند.

وی تصریح کرد: یک درصد از بودجه ورزش تا به حال به دست ما نرسیده و مردم از ما مطالبات بسیاری دارند. ما هم تلاش کرده ایم و صحبت هایی را انجام داده ایم تا هرچه سریع تر مشکلات مالی وزارت ورزش حل شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین شاخصه های کمیته ملی المپیک جلسه های آنها بود که انسجام و اتحاد یک جمع ورزشی را به خوبی نشان می دهد./زر
برچسب ها: اساسنامه ، کمیته ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار