نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: مردم ديگر نمي‌خواهند حرفي از عدالت بشنوند بلکه مي‌خواهند عدالت را حفظ کنند، هدالت با حرف اجرايي نمي‌شود بلكه بايد در ميدان عمل عدالت مداري را اثبات كرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدباقر قاليباف" در جمع مردم شهر کرد اظهار داشت: شما مردمي شجاع و جوانمرد هستيد و در روزهاي دفاع مقدس شاهد رزم جوانمردانه اين خطه از سرزمين‌مان در عليمات‌هاي مختلف بودم.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با گرامي داشتن ياد و خاطره شهدا ادامه داد: ما بايد بدانيم مقام معظم رهبري که امروز پرچم اسلام را در دست دارد از ما چه مي‌خواهد و همچنين بفهميم که راه امام(ه) و شهدا چه بود.

وي گفت: ما بايد به گونه‌اي رفتار کنيم که خجالت زده ملت نباشيم من به عنوان يک رزمنده پشتوانه قدرت و ثروت ندارم ولي وارد عرصه انتخابات شده‌ام و اين فرصت را انقلاب و اسلام براي بنده فراهم کرده بتوانم خدمتگذار مردم باشم.

قاليباف تصريح کرد: مسئولان و دولتمردان بايد به اين موضوع توجه کنند که اگر مورد تاييد مردم قرار نگيرند در داخل و خارج از کشور موفق نخواهند بود.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر اينکه امروز نيازمند انسجام داخلي و ساماندهي در عرصه اقتصادي هستيم افزود: روزي دشمنان با حرکت‌هاي نظامي به کشورمان هجوم آوردند ولي امروز مي‌خواهند با ايجاد مشکلات اقتصادي و اجتماعي ما را در تنگنا قرار دهند و جمهوري اسلامي ايران را با بحران مقبوليت و مشروعيت مواجه کنند و بگويند که اسلام ظرفيت اداره کشور را ندارند.

وي ادامه داد:‌ کشور ما به جهت منابع مالي، اقتصادي و انساني کاستي ندارد و اين کشور با داشتن بهترين زمين‌هاي کشاورزي و ظرفيت‌هاي بالقوه دامپروري و همچنين بسياري ديگر از پتانسيل‌ها امروز با شرايط بد اقتصادي مواجه شده است.

قاليباف تصريح کرد: ما بايد به دنبال اقتصاد بدون نفت باشيم و براي تحقق آن بايد از طريق جوانان پيگير آن باشيم.

اين کانديداي انتخابات رياست جمهوري اذعان داشت: اگر به گونه‌اي عمل کنيم که نخبگان در تصميم سازي کشور ايفاي نقش نکنند جامعه دچار سوء تدبير مي‌شود ولي اگر تدبير درست در جامعه محقق شود کشور فقير به کشور ثروتمند تبديل مي‌شود.

قاليباف اضافه کرد: متاسفانه امروز با وجود دانش و بينش جوانان به سمت اعتياد مي‌روند و اين وضعيت به خاطر مديريت و ناکارآمدي است که آسيب اجتماعي را به وجود آورده و اين يک چالش مديريتي است.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر اينکه تا چند روز آينده در نقطه عطف قرار مي‌گيريم گفت: در 24 خرداد مردم راهي راکه مي‌خواهند در کشور در پيش گرفته شود انتخاب خواهند کرد.

قاليباف گفت:‌ کشور در طول هشت سال  600 ميليارد تومان درآمد و هزينه داشت در سال 85 بيست و پنج ميليون و 800 هزار نفر مشغول به کار بودند ولي در سال 91 از اين ميزان 600 هزار نفر کاسته شده‌اند و اين نشان از سو تدبير در مديريت است.

قاليباف با تاکيد بر اينکه ما بايد به دنبال راه جديد باشيم تصريح کرد: روزي که حماسه سياسي با مشاركت جوانان به وقوع بپيوندد به مديريت خسته و بسته کشور پايان خواهند داد.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: با مديريت مبتني بر عقلانيت فرصت براي نخبگان فراهم مي‌شود و جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب نشان داده‌اند که قابليت‌هاي افزون‌تري نسبت به جوانان دهه اول انقلاب دارند از اين رو بايد شرايطي فراهم شود که تحول مديريتي در کشور به وجود آيد تا بتوانيم به سمت پيشرفت حرکت کنيم.

قاليباف گفت: پيشرفت يک انتخاب نيست بلکه يک ضرورت است و اگر من بتوانم مديريت اجرايي کشور را بر عهده گيرم اين اطمينان را به مردم خواهم داد که مناطق محروم در اولويت کاري‌ام قرار خواهد داشت و از آنجايي که بودجه ساليانه کفاف جبران محروميت اين استان‌ها را نمي‌دهد با استفاده از بودجه مازاد، محروميت اين استان‌ها را از بين خواهم برد.

اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: در استان‌هاي محروم در طول چند دهه زير ساخت‌هاي مورد نياز فراهم نشده از اين رو شرايطي را فراهم خواهم آورد که زير ساخت‌هاي لازم در اين استان‌ها براي کشاورزي، صنعت و گردشگري فراهم شود.

وي با تاکيد بر اينکه تا کنون قولي نداده‌ام که عمل نکنم اظهار داشت: مردم تهران شاهدند که تمامي تعهداتم را با زمان بندي مشخص و شفاف عمل کرده‌ام و وظيفه اولم را برآوردن حقوق مردم مي‌دانم از اين رو ظرف مدت دو سال اقتصاد را سامان مي‌دهم.

قاليباف ادامه داد: ثبات اقتصادي را به گونه‌اي فراهم خواهم آورد که از روستاها تا شهرهاي بزرگ اين امر محقق شود من هيچ وقت به دنبال آمار نخواهم بود بلکه روشي را انتخاب خواهم کرد که مردم خود قضاوت کنند.

وي افزود: مردم از تكرار بي نتيجه واژه عدالت خسته اند،‌ ديگر نمي‌خواهند حرفي از عدالت بشنوند بلکه مي‌خواهند عدالت را حفظ کنند، عدالت با حرف اجرايي نمي‌شود بلكه بايد در ميدان عمل عدالت مداري را اثبات كرد.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري خاطر نشان کرد: اميدوارم بتوانم از ظرفيت‌هاي افزون کشور استفاده کنم و بار ديگر همه مردم ايران مي‌گويم حماسه سياسي با شما و حماسه اقتصادي با ما و جوانان اين کشور محقق مي‌شود.
انتهاي پيام/

برچسب ها: قالیباف ، انتخابات ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار