طي‌بيانيه‌اي؛

جبهه اعتدال‌گرايان حمايت خود را از روحاني اعلام کرد/انتخاب حق‌شناس به عنوان رئيس ستاد انتخابات اين جبهه

جبهه اعتدال‌گرايان با برگزاري جلسه‌اي در خصوص انتخابات رياست جمهوري، در راستاي نامه مشترك جبهه اعتدال‌گرايان و جبهه اصلاح‌طلبان به مقام معظم رهبري، از كانديداتوري حسن روحاني طي بيانيه‌اي حمايت كردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ جبهه اعتدال‌گرايان با برگزاري جلسه‌اي در خصوص انتخابات رياست جمهوري، در راستاي نامه مشترك جبهه اعتدال‌گرايان و جبهه اصلاح‌طلبان به مقام معظم رهبري، طي بيانيه‌اي از كانديداتوري "حسن روحاني" حمايت كردند.

ضمناً در راستاي اجماع تشكيلاتي بين دو جبهه  كه  "محمدجواد حق‌شناس" به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي جبهه اصلاح‌طلبان انتخاب شده بود، اين جبهه نيز وي را به عنوان رئيس ستاد انتخابات جبهه اعتدال‌گرايان انتخاب كرد.

متن بيانيه به شرح زير است:

بسمه تعالي
                   
 
سخن گزافي نيست اگر ادعا شود با ورود آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به صحنه  انتخابات و پس از ثبت‌نام وي موجي از شادي و شور و نشاط  سياسي و اجتماعي سراسر كشور را فرا گرفت. احساس شادماني و شور و شعفي كه در روز ثبت نام حضرت  آيت‌الله به راه افتاد بهترين شاهد مدعاست.

متأسفانه عدم احراز صلاحيت يكي از ستون‌هاي انقلاب و استوانه  نظام كه 60 سال از عمر پربركت خود را در به ثمر رسيدن انقلاب و تثبيت نظام گذاشته است به همين سادگي ناديده گرفته شد! اما خوشبختانه حضور دو چهره عزيز ديگر از تبار اصلاح‌طلبي، اعتدال و عقلانيت و خردورزي، جناب دكتر عارف و دكتر روحاني هنوز بارقه اميد را در ميان اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرايان و مناديان آزادي همچنان روشن نگه داشت و به ويژه بعد از مناظره‌ها و سخنراني‌هاي جانانه‌شان شرايط خوبي را براي خيل عظيم هواداران‌شان فراهم كردند.

اين كه هاشمي به عنوان استوانه نظام با همه شوري كه با ورودش به عرصه  انتخابات ايجاد كرد و مي‌توانست حماسه ديگري را خلق كند ناباورانه كنار گذاشته شد و خاتمي با همه شايستگي‌ها و محبوبيت ش عرصه برايش آن‌چنان تنگ شد كه نتوانست حتي نامزد انتخابات رياست جمهوري شود و ملت بزرگ ايران از وجود چنين شخصيت‌هاي توانمندي محروم شدند. اما به فضل الهي اينك شخصيتي مانند حسن روحاني مي‌تواند اين خلأ بزرگ را براي مردم ايران پر كند.

روحاني ثمره مجاهدت بزرگاني است كه در اين عرصه باقي مانده و با منشوري از حقوق شهروندي و با شعار تدبير و اميد در مسير تحول در كشور گام برمي‌دارد. ايشان با برنامه مدون در همه عرصه‌ها وارد صحنه شده و از همه ي نيروهاي شايسته در نجات كشور و اعتلا و پيشرفت آن استفاده خواهد كرد.

اينك در آستانه ي 24 خرداد روز سرنوشت‌ساز انتخابات، از محضر ملت فهيم، آگاه و نجيب ايران مي‌خواهيم حالا كه به لطف الهي و هوشمندي و تدبير بزرگان اصلاح‌طلب و اعتدال، آقايان ناطق نوري، سيد حسن خميني، محمد خاتمي و آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و فداكاري و كلان‌انديشي دكتر محمدرضا عارف ائتلاف بزرگ و اميد بخشي صورت گرفته و فصل نويني در تاريخ سياسي كشورمان رقم خورده ، تا با توجه به تجربيات تلخ گذشته كه مصيبت‌هاي بزرگي را نصيب كشور عزيزمان كرد اين فرصت بزرگ و تاريخي را غنيمت شمرده و با اتحاد ملي و حضور حداكثري در پاي صندوق‌هاي رأي حماسه ديگري رقم بزنند تا سرنوشت آينده كشور ختم به خير شود ان‌شاءالله.

زيرا كم‌ترين هزينه عدم حضور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي و قهر كردن با صندوق‌ها آينده‌اي نامعلوم در هشت سال آينده خواهد بود. قهر با صندوق‌هاي رأي بدترين انتخابي است كه مردم كه اصلاح امور جامعه را پي‌گيري مي‌كنند مي‌تواند داشته باشند.

لذا با توجه به اتفاق مبارك، 40 حزب سياسي شناسنامه دار فعاليت حداكثري خود را اعلام مي‌دارد و بدون كمترين ترديدي اگر مردم با صندوق‌هاي رأي قهر نكنند و مشيت الهي بخواهد و به ما تعلق بگيرد پيروزي بزرگي در انتظار ملت ايران است و تا روز انتخابات از همه دلسوزان اين مملكت و از همه  هواداران مي‌خواهيم موج آسا به صحنه بيايند و رأي دهند تا اين پيروزي بزرگ و سرنوشت‌ساز محقق شود. و ان شاء الله با كليد تدبير و اميد و عقلانيت و خردورزي قفل بسته كشور گشوده شود.
                                                                                                    
 جمشيد ايراني 
دبير جبهه اعتدال گرايان

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار