قم/

اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات در قم

رئیس ستاد انتخابات استان قم از اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت شعب اخذ رای در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری باشکوه انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: با همکاری مجموعه‌های اجرایی استان برنامه ریزی لازم برای میزبانی از حضور باشکوه و حماسی مردم قم در انتخابات 24 خرداد صورت گرفته است.

وی با اشاره به همزمانی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اهمیت و حساسیت انتخابات امسال به دلیل توطئه و برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی بیش از دوره‌های قبل است و حضور شکوهمند مردم در حماسه 24 خرداد زمینه رشد بیش از پیش انقلاب را در بین ملل جهان فراهم می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: طی جلساتی که در ستاد انتخابات استان برگزار شده تدابیر لازم برای تامین امنیت شعب اخذ رای و صیانت از آراء مردم اتخاذ شده و با همکاری مجموعه‌های امنیتی انتظامی استان هیچ گونه خللی در روند برگزاری انتخابات رخ نخواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: مردم بصیر و ولایتمدار قم نیز همچون برهه‌های مختلف تاریخ همراه با مردم ایران اسلامی با حضور در انتخابات 24 خرداد زمینه تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را فراهم خواهند کرد./س


برچسب ها: قم ، تدابیز ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.