رحيمي پس از دريافت نشان درجه يک خدمت از رئيس‌جمهور:

همه نشان‌ها شايسته و زيبنده احمدي‌نژاد است

معاون اول رئيس‌جمهور به پاس خدمات ارزشمند و تلاش‌هاي شايسته در تحقق اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، از دست محمود احمدي‌نژاد لوح سپاس و نشان درجه يک خدمت دريافت کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي صبح امروز (چهارشنبه) در «جلسه هيئت دولت و مراسم اعطاي 14 نشان دولتي» که در سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهور برگزار شد، پس از دريافت نشان درجه يک خدمت از رئيس‌جمهور گفت: همه نشان‌هاي ليافت و خدمت، شايسته و زيبنده خود احمدي‌نژاد است که درمدت 8 سال درصدر دولت بارها و بارها به تمام نقاط کشور سفر کرد و اقشار مختلف مردم را مورد مهر و مرحمت خود قرار داد.

معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه با بيان اينکه نام احمدي‌نژاد در عرصه خدمت‌رساني، پيشرفت و تعالي کشور در تاريخ اين آب و خاک ماندگار خواهد بود، اظهار داشت: ‌اقدامات و دستاوردهاي دولت احمدي‌نژاد در تمامي بخش‌ها بي‌نظير است و قابل مقايسه با دوره‌هاي گذشته نيست.

رحيمي افزود: خدمات و کارهاي انجام شده در دولتهاي نهم و دهم به قدري خيره‌کننده است که بر اساس آمار و ارقام، گاهي با تمام دولتهاي قبل و حتي دوران پيش از انقلاب برابري مي‌کند.

معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به کارهاي انجام شده و تحولات شکل گرفته طي 8 سال اخير در تمامي بخش‌ها و حوزه‌ها ، خاطرنشان کرد: اقدام شجاعانه رئيس‌جمهور براي اصلاح نظام اقتصادي از کارهايي است که حتي بسياري از مقامات ديگر کشورها و برخي دشمنان نيز به بزرگي و اهميت آن اقرار کردند .

وي ادامه داد: احمدي نژاد بنيانگذار نهضت مسکن مهر در کشور بود و با اين اقدام باعث شد در سراسر کشور جواناني که همواره در آرزوي داشتن خانه بودند، صاحب مسکن شوند .

معاون اول رئيس‌جمهور گفت: حضور مستمر احمدي‌نژاد در عرصه‌هاي بين‌المللي و بيان شفاف مواضع جمهوري اسلامي ايران در جهان چيزي نيست که از يادها فراموش شود .

رحيمي در ادامه با اشاره به بيانات و جملات مقام معظم رهبري در وصف دولت احمدي نژاد و تاييد کار و خدمت‌رساني اين دولت، تصريح کرد : لازم است جملات رهبر معظم انقلاب و آمار جامعي از اقدامات اين دولت به شکل گزارش گرد آوري شود تا نسل‌هاي بعد بدانند که در اين مقطع از تاريخ چه تحولات و اتفاقات بزرگي در مسير پيشرفت و تعالي کشور رخ داده است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار