جلیلی در پاکدشت ورامین:

6 نفر 2 برابر یارانه 70 میلیون نفر گرفته‌اند/ پشتوانه نظام در گرو خلق حماسه سیاسی است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم در 24 خرداد با حضور در انتخابات حماسه سیاسی خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "سعید جلیلی" صبح امروز با حضور در پاکدشت ورامین پس از دیدار با امام جمعه این شهر در "مسجد امیرالمومنین" در جمع مردم پاکدشت به ایراد سخنرانی پرداخت.

جلیلی گفت: اگر در انتخابات قرار است انتخابی انجام دهیم، این انتخاب برای ادامه روند کشور اهمیت دارد باید ارزیابی درست از شرایط داشته باشیم در 34 سال گذشته شاهد بسیاری از فراز و فروز بوده‌ایم که یک درخت ملت با اهداف و آرمان‌ها بوده و طرف دیگر دشمنان بودند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم تمام دشمنی‌ها ما توانستیم به موفقیت برسیم اگر انقلاب پیروز شد دلیل آن اسلام و باور مردم بود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما امروز شرایط خوبی داریم و آن به برکت دو چیز است، اسلام و مردمی که اسلام را قبول دارند و این رمز موفقیت امام در پیروزی انقلاب بود که توانست ظرفیت مردم را آزاد کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی دشمنان مستاصل شدند، آنها به دنبال حیله‌هایی رفتند که مهم ترین آن ایجاد تردید در انتخاب راه بوده است، برخی از سیاه نمایی‌ها هم بر همین مبناست سوال این است که اگر کشوری ضعیف است دیگر چه نیازی به تبلیغات رسانه ای است و نیاز است آن را تحریم کنیم.

جلیلی با اشاره به عدم انکار ضعف‌ها گفت: اگر ما منکر ضعف‌های خود شویم، این غلط است ما باید مشکلاتی مثل فقر و تبعیض و بیکاری را حل کنیم، باید نمونه‌ای باشیم در تمام منطقه و خلق حماسه کنیم.

دبير شوراي عالي امنيت ملي با بیان اینکه 23 نفر، 11 هزار میلیارد تومان وام گرفته و در کار تولیدی هم نیستند اما جوان ما برای وام ازدواج دچار مشکل می‌شود ادامه داد: بنابراین منابع باید عادلانه توزیع شود.

جليلي با بیان اینکه ما 11 میلیارد دلار محصولات کشاورزی وارد کشور می‌کنیم، گفت: اگر ما این مبلغ را به جای کشاورز خارجی به کشاورز داخلی بدهیم نه تنها انگیزه و اشتغال آنها افزایش می‌یابد بلکه پیشرفت کشور نیز محقق می شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در ادارات گفت: باید مردم احساس کنند ادارات دولتی پناهگاه آنها هستند و باید به مردم کمک کنند، اگر قرار باشد ادارات به صورت یک سطح باشد نمی‌شود حماسه اقتصادی را به وجود آورد دولت نباید مانع مردم شود بلکه باید آنان را پشتیبانی کندو شرط آن این است که در ساختار دولت عدالت ایجاد شود و یا همان عدالت ساختاری به وجود آید و باید منابع به صورت عادلانه توزیع شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توزیع عادلانه منابع بین مردم اظهار داشت: من اعتقادم این است که مي‌شود با نگاه دینی ظرفیت‌ها را ایجاد کرد، گرانی و بیکاری یک مشکل کشور است، گرانی و بیکاری وقتی است که نقدینگی در جامعه بیشتر از کالا باشد و برای اینکه نقدینگی کاهش یابد باید تولید را زیاد کنیم.

وي ادامه داد: این امر موجب کاهش تورم و افزایش اشتغال مي‌شود، خلق حماسه بزرگ در 24 خرداد پشتوانه نظام است، یازده میلیارد دلار واردات کشاورزی به کشاورز داخلی اختصاص دهیم تا در اقتصاد کشور پیشرفت حاصل شود.

جلیلی افزود: بعد از حماسه سیاسی که در این روز خلق می شود از فردای آن روز باید حماسه اقتصادی را کلید بزنیم و اگر کلید بخورد باید به سرعت وارد مرحله می‌شویم که قفل و زنجیر ادارات باز شود و دیوان سالاری رفع شود، کل یارانه ای که به مردم می دهیم 2800 میلیارد است و این را دوباره از طریق قبض آب و برق از مردم دریافت می‌کنیم.

وي در ادامه متذكر شد: در حال حاضر عده‌ای به خاطر یارانه‌ها سر و صدا می‌کنند که این یارانه‌ها عامل گرانی و تورم در جامعه است در حالی که 6 نفر 2 برابر یارانه 70 میلیون نفر گرفته‌اند و حاضر نیستند آن را پس بدهند؛ اینجا چرا نباید عدالت باشد؟ از این رو باید در مقابل این تبعیض‌ها مقاومت کرد.

جلیلی در پایان خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله دولت منتخب شما بتواند در یک مسیر پرشور کشور را هدایت کند که در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی حماسه خلق کند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: صبح ، سعید ، جلیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار