اعلام حمایت رسمی ستاد مهرورزی از ولایتی

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی ضمن حمایت از ولایتی گفت: جنبش عدالت و مهرورزی تا به امروز منتظر رای قاطع جامعتین و مدرسین حوزه علیمه بود ، که خداوند متعال را شاکریم این بار نیز علما به فردی اصلح رسیدند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی ضمن حمایت از ولایتی گفت: جنبش عدالت و مهرورزی تا به امروز منتظر رای قاطع جامعتین و مدرسین حوزه علیمه بود ، که خداوند متعال را شاکریم این بار نیز علما به فردی اصلح رسیدند .
 
لازم به ذکر است که مجموعه پژوهشی جنبش نیز بر اساس تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری در راستای نامزد اصلح به جناب آقای دکتر ولایتی رسیده بودند و منتظر رای جامعتین و مدرسین حوزه علمیه بودیم
 
به گزارش مهرورزی "حسین سعیدی" دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی ضمن تشکر و قدردانی از حرکت حداد عادل افزود : سایر نامزدهای اصولگرا نیز با الهام از حرکت ایشان و به منظور تقویت اصولگرایی ، به این اخلاق حسنه اقتدا نمایند.
 
دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: ولایتی تا کنون هیچ گزاره شعاری نداده است.و تمامی سخنان ایشان امکان عملیاتی شدنش بیشتر از سایرین است.
 
حسین سعیدی گفت: جنبش عدالت و مهرورزی ، همچون حداد عادل "که امروز نشان داد اصولگرایی واقعی است "، پیروزی اصولگرایان را در انتخابات ریاست جمهوری هدف اصلی خود می‌داند و معتقد است  با استمرار اصول­گرایان حقیقی می‌توان آرامش و امنیت و عقلانیت را که لازمه ایجاد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است ، بر کشور حاکم کرد و بر این اساس خود را موظف می داند از هر اقدامی که با واسطه یا بی واسطه به شکست اصولگرایی در این انتخابات منجر شود پرهیز کند ، بدیهی است سایر نامزدها نیز که اصولگرایی را مشی خود قرار داده اند  و از آن دم می زنند ،می بایستی از این الگو تبعیت کنند.
 
در پایان نیز به خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز ،خیرین و آحاد ملت کشور که هسته اصلی جنبش عدالت و مهرورزی هستند، پیشنهاد می کنیم که به یار همیشگی مقام معظم رهبری رای دهند ، تا از این طریق به ارزوی دیرین بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران ،امام خمینی (ره)که نخست وزیری دکتر ولایتی بود ، جامه عمل بپوشانند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سعیدی ، عدالت ، مهرورزی ، ولایتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار