قالیباف در جمع مردم کرج:

ملت نه ارباب می خواهند نه نوکر/ دولت جهادی دولتی است که در بستر عقلانیت معنویت و عدالت حرکت کند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در کشور نه ارباب می خواهیم نه نوکر بلکه برای حل مشکلات مردم به یک مدیر جهادی خدمتگزار نياز داريم .

به گزارش خبرنگاراحزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدباقر قالیباف" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز چهارشنبه در آخرین روز تبلیغات در جمع مردم کرج در ورزشگاه شهید کیانپور با بیان اینکه نمی‌توانم محبت‌های شما مردم شهید پرور کرج که ایران کوچک هستید را پاسخ بگویم گفت: یکی از سختی‌های من در یک ماه گذشته این بوده که از پشت بلندگو با مردم صحبت کنم.

وی افزود: امیدوارم در 25 خرداد شرایطی فراهم شود تا بتوانم با کار و تلاش پاسخگوی محبت جوانان و مردم باشم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امیدوارم 24 خرداد روز حماسه سیاسی باشد تصریح کرد: به طور حتم حضور مردم در روز انتخابات باعث پایان دادن کینه توزی‌ها، اختلافات، وعده های غیر عملی، پایان دادن به ظلم دروغ و ریا از اجتماع خواهد بود.

قالیباف اظهار داشت: در 24 خرداد باید تلاش کنیم که به تدابیر زمین مانده مقام معظم رهبری را عملی کنیم و اجازه ندهیم که شرایط موجود در کشور ادامه پیدا کرده و یا به گذشته که اشرافی گری در کشور وجود داشت برگردیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما آمده ایم که بگوییم در 24 خرداد ماه در کشور نه ارباب می خواهیم نه نوکر بلکه یک مدیر جهادی خدمت گذار فرهنگ جهاد و شهادت برای حل مشکلات مردم می خواهیم و آمده‌ایم تا با فضل الهی دولتی را تشکیل دهیم که آرمان های امام رهبری و شهدا را محقق کند.

وی خاطر نشان کرد: در کشور ما حاکمیت دوگانه وجود ندارد و یک حاکمیت در کشور ما حکم فرماست که خواسته مردم مقام معظم رهبری است.

قالیباف با بیان اینکه قانون اساسی در کشور ما اختیارات لازم را برای اداره جامعه به وجود آورده است اظهار داشت: ما آمده ایم که به ملت شجاع انقلابی ولایت مدار و عاشق شهادت و خدمت بگوییم که دولتی را با فرهنگ جهادی پیش خواهیم برد و ظرف دو سال سامانه اقتصادی کشور را سامان می دهیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوریخاطر نشان کرد: آمده‌ام بگویم که دولت جهادی انقلابی، دولتی در بستر عقلانیت، معنویت و عدالت است و به حول و قوه الهی وقتی چنین دولتی باشد به طور حق همه قشرهای جامعه از جمله جوانان، زنان، کارگران، کشاورزان و ... که همه چیزشان را برای انقلاب دادند به آن نگاه می کنند و به آینده امیدوار می شوند.

قالیباف با بیان اینکه امروز آمده‌ام تا به مردم شهید پرور شهرستان کرج عرض کنم که با شما عهد و پیمان می‌بندم تصریح کرد: امروز هم دل و همزبان با یکدیگر حول محور ولایت برای یک زندگی با شرافت در کشور تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک روستازاده و کسی که در یک خانواده مستضعف زندگی کرده در عرصه انتخابات وارد شده‌ام تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا مشکلات کشور را برطرف کنم.

قالیباف اظهار داشت: من به همه جامعه اسلامی، خانواده شهدا و به خصوص جوانان این کشور مدیون هستم و امیدوارم فرصتی را که انقلاب در دهه اول در اختیار من گذاشت برای جوانان فراهم کنم.

لازم به ذکر است؛ قالیباف در این مراسم سخنان خود را با گفتن یا علی و یا حسین ادامه داد.

همچنین شایان ذکر است: قالیباف همچنین تا ساعت دیگر در جمع مردم تهران واقع در میدان فلسطین سخنرانی خواهد کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کرج ، محمدباقر ، قالیباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار