مادر شهید احمدی روشن در همایش سعید جلیلی:

مصطفی را تقدیم رهبر و مردم کردم/سازشکاران حق استفاده از عکس پسرم را ندارند

پدر و مادر شهید احمدی روشن امروز در همایش انتخاباتی جلیلی که در ورزشگاه حیدرنیا برگزار شد حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مادر شهید احمدی روشن در همایش انتخاباتی سعید جلیلی که در ورزشگاه حیدرنیا برگزار شد اظهار داشت: در دوران جنگ بسیجی‌ها شعار می‌دادند که بسیجی می‌میرد، می‌جنگد، سازش نمی‌پذیرد؛ همه ما می‌دانیم جنگ ما با کشورهای ابرقدرت جنگ نان نیست بلکه جنگ شرف، ایمان و آزادگی است.  
 
وی تصریح کرد: کسانی که دم از سازش می‌زدند بدانند که ما برای به دست آوردن انرژی هسته‌ای بالاترین بها یعنی خون جوانان و دانشمندان را دادیم.
 
مادر شهید احمدی روشن تصریح کرد: زمانی که خبر شهادت مصطفی را به من دادند دوستان و آشنایان وابستگی بنده به فرزندم را می‌دانستند، اما بنده خم به ابرو نیاوردم و گفتم مصطفی تقدیم به رهبری و مردم شهیدپرور ایران.  
 
وی ادامه داد: همه ما می دانیم که تا پیروزی نهایی چیزی باقی نمانده است ما پشت خیمه دشمن هستیم و اگر برگردیم و به دشمن پشت کنیم به خون شهیدان خیانت کرده ایم.
 
مادر شهید احمدی روشن افزود: ما با همه شهدایی که از پیروزی انقلاب تاکنون به شهادت رسیده اند بیعت می‌کنیم که هیچ وقت با  دشمن سازش نخواهیم کرد.
 
وی ضمن مطرح کردن این سوال که چگونه باید رژیم صهیونیستی هزاران کلاهک هسته ای داشته باشد اما ملت ایران از فعالیت صلح آمیز هسته ای محروم باشد ادامه داد: ما هزینه هایی لازم را برای به دست آوردن انرژی هسته ای پرداخته ایم و چرا باید به عقب برگردیم.
 
وی تاکید کرد: کسانی که سازش کرده‌اند به چه حقی از عکس مصطفی استفاده می‌کنند؟
 
مادر شهید احمدی روشن با بیان این که ما به گفته مقام معظم رهبری به کسی رای می‌دهیم که گفتمان انقلاب را ادامه دهد گفت: ما به کسی رای می دهیم که پیرو ولایت فقیه باشد و حیثیت ملت ایران برایش اهمیت داشته باشد.
 
مادر شهید احمدی روشن ادامه داد: من از همه شما می‌خواهم که به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنید و فردی را انتخاب کنید که به فرموده مقام معظم رهبری اصلح باشد.  
 
مادر شهید احمدی روشن اظهار داشت: ما محتاج نان بیگانگان نیستیم و همه سختی‌ها را تحمل می‌کنیم چرا که تا پیروزی نهایی چیزی نمانده است.  
 
وی گفت: ما تا دیروز ظهر ساکت بودیم اما بعضی چیزهایی را که شنیدیم و مشاهده کردیم که از سکوت ما سوءاستفاده می‌کنند بنابراین کاری را که من امروز انجام دادم اگر مصطفی هم بود انجام می داد.  
 
وی خاطر نشان کرد: ما تا آخرین قطره خونمان پیرو رهبر معظم انقلاب خواهیم بود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار