ایلام/

حضور مردم در انتخابات نماد حركت ملت در مسير روشن انقلاب است

مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري ايلام گفت: حضور مردم در انتخابات نماد حركت ملت ايران در مسير روشن انقلاب و راه مقدس نظام است.

 


 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حيدر نعمتي با بیان این مطلب افزود: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات نماد اراده ملت براي حفظ اقتدار و استقلال كشور است.
وي اضافه كرد: روز جمعه همه آحاد مردم با حضور پرشور خود در انتخابات همدلي و همراهي خود با نظام و انقلاب را به رخ دشمنان نظام مي كشند.
مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري ايلام ادامه داد: حضور در انتخابات، تجديد ميثاق دوباره با شهدا، امام رحل (ره) و مقام معظم رهبري و عهد جمعي براي ادامه مسير انقلاب اسلامي تا رسيدن به كمال انساني و فتح قله هاي رفيع عزت و شرافت است.
نعمتي خلق حماسه سياسي با حضور حداكثري مردم در انتخابات را نقطه‌ عطفي در دفتر قطور افتخارهاي ملت آگاه ايران برشمرد و گفت: مردم مسلمان ايران نشان مي دهند كه انقلاب اسلامي، الگويي بي‌نظير در جهان است كه مورد مطالبه و استقبال عمومي قرار گرفته است.
مديركل دفتر اقتصادي استانداري ايلام اظهار كرد: حضور مردم در انتخابات تجلي اتحاد ملي و انسجام اسلامي و وحدت اقشار مردم با گرايش‌هاي مختلف سياسي و سلايق متفاوت است كه حول محور ولايت فقيه براي حفظ استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي در حركت و تكاپو است.
وي افزود: خلق حماسه سياسي مورد نظر مقام معظم رهبري روز حركت در مسير روشن انقلاب اسلامي و راه هدايت گرانه امام، رهبري معظم و شهدا پيوستن به اقيانوس بيكران اراده و اقتدار ملي است.
جمعه ۲۴ خرداد ماه انتخابات سراسري يازدهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.