رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا- تايلند

وزن كشي اوزان 55 تا 96 كيلوگرم برگزار شد

مراسم وزن كشي اوزان 55 تا 96 كيلوگرم رقابت‌هاي كشتي آزاد جوانان قهرماني آسيا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، مسابقات اوزان 55 تا 96 كيلوگرم رقابت‌هاي كشتي آزاد جوانان قهرماني آسيا از ظهر فردا (يكشنبه) در شهر پوكت تايلند برگزار مي‌شود.
 
بر اين اساس، نتايج وزن كشي اين رقابت ها كه عصر امروز برگزار شد به شرح زير است:
 
در وزن 55 كيلوگرم كه 15 كشتي گير حضور دارند، يونس سرمستي در دور نخست به مصاف آتگونباتار گانسوخ از مغولستان مي‌رود و در صورت پيروزي در دور دوم با برنده ديدار كشتي گيران قزاقستان و چين تايپه روبرو مي‌شود. كشتي گيران هند و كره شمالي نيز در گروه نماينده ايران حضور دارند.
 
در وزن 60 كيلوگرم فرزاد كوليوند در دور نخست به مصاف فرناندو از سريلانكا مي‌رود و در صورت پيروزي در دور دوم با برنده ديدار نمايندگان قرقيزستان و تايوان مسابقه مي‌دهد. كشتي گيران ژاپن و كره شمالي در گروه نماينده ايران حضور دارند. در اين وزن 16 كشتي گير حضور دارند.
 
در وزن 66 كيلوگرم كه 12 كشتي گير حضور دارند، پيمان ياراحمدي در دور اول به مصاف كاريو كينجو از ژاپن مي‌رود و در صورت پيروزي در دور دوم با برنده ديدار كشتي گيران كره جنوبي و تايلند مسابقه مي‌دهد. كشتي‌گير قزاقستاني نيز در گروه نماينده ايران حضور دارد.
 
در وزن 74 كيلوگرم مصطفي قياسي در دور نخست به مصاف چانگ يانگ كيم از كره جنوبي مي‌رود و در صورت پيروزي در دور دوم با برنده ديدار نمايندگان مغولستان و تايلند مسابقه مي‌دهد. كشتي گيران قزاق و ژاپن نيز در گروه ايران حضور دارند.
 
در وزن 84 كيلوگرم كه 12 كشتي گير حضور دارند، عليرضا كريمي در دور نخست به مصاف بكجان مربكوف از قرقيزستان مي‌رود و در صورت پيروزي با برنده مسابقه نمايندگان چين و مغولستان روبرو مي‌شود. نمايندگان كره جنوبي،‌ هند و ازبكستان نيز در گروه كريمي قرار دارند.
 
در وزن 96 كيلوگرم حاتم علي اكبر زاده در دور اول به مصاف فخرالدين سليم زودا از تاجيكستان مي‌رود و در صورت پيروزي با برنده ديدار نمايندگان ازبكستان و مغولستان مسابقه مي‌دهد در اين وزن 11 كشتي گير حضور دارند./زر
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، وزن کشی ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار