چه کساني به "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني" تبريک گفتند

پس از اعلام نتايج يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري و پيروزي "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني"، مقام معظم رهبري، علما، مقامات ايراني و خارجي طي پيام‌هايي به روحاني تبريک گفتند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، پس از اعلام نتايج يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري و پيروزي "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني"، مقام معظم رهبري، علما، مقامات ايراني و خارجي طي پيام‌هايي به روحاني تبريک گفتند.


تقدير و تشکر مقام معظم رهبري از ملت ايران و تبريک به حسن روحاني

در پی حماسه با شكوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشكر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر كردند.


احمدی‌نژاد انتخاب حسن روحانی به ریاست‌جمهوری را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران گفت: امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد ملت عزیز فرصت خدمتگزاری و تلاش برای استقرار عدالت و آبادانی کشور بیش از پیش مهیا گردد.


پيام تبريك رئيس قوه قضاييه به حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني

رئيس قوه قضاييه با صدور پيامي پيروزي حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني را در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تبريك گفت.


پيام تبريک رئيس قوه مقننه به حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني


رئيس مجلس شوراي اسلامي طي پيامي انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني را به عنوان رئيس‌جمهور منتخب مردم تبريك گفت.



پيام تبريك رئيس رسانه‌ملي به رئيس‌جمهور منتخب ملت

عزت‌الله ضرغامي با صدور پيامي اعلام كرد: ضمن تبریک به جنابعالی به عنوان شخصیتی برخوردار از سوابق روشن و افتخار‌آمیز انقلابی و اسلامی و نیز به عنوان نامزد منتخب ملت که عهده‌دار مسئولیت سنگین ریاست‌جمهوری دوره یازدهم شده اید، آمادگی رسانه ملی را جهت همکاری با رئیس‌جمهور منتخب ملت و کمک به دولت جدید در تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و رفاه آنان؛ اعلام می‌داریم.



 پیام تبریک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به روحاني

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی ضمن تبریک به منتخب ملت و تشکر از رسانه ها بیان داشت:انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با شکوهی وصف ناپذیر در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.



غلامعلي حدادعادل به حسن روحانی تبریک گفت


غلامعلی حدادعادل طی پیامی به حسن روحانی، پیروزی وی را در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم تبریک گفت.


علي‌اکبر ولایتی به حسن روحانی تبریک گفت


علی اکبر ولایتی در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، پیام تبریکی برای رئیس‌جمهور منتخب ارسال کرد.


سعيد جلیلی به حسن روحانی تبریک گفت


سعید جلیلی با صدور پیامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم را تبریک گفت.


محسن رضایی به حسن روحاني تبریک گفت

محسن رضایی با صدور پیامی انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.


محمدباقر قالیباف به حسن روحاني تبریک گفت


محمدباقر قالیباف در پیامی انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.


محمدرضا عارف به حسن روحانی تبریک گفت

محمدرضا عارف با صدور پیامی انتخاب حسن روحانی را به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.


سيد محمدغرضي به حسن روحاني تبريک گفت

سيد محمد غرضي طي بيانيه‌اي عنوان کرد:وظیفه همه کاندیداها و ملت ایران حمایت از رئیس‌جمهور منتخب مردم در حرکت به سوی اعتلای انقلاب اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان است.


 پيام تبريک آيت‌الله مهدوي‌کني به رئيس‌جمهور منتخب ملت

"آيت‌الله مهدوي کني" در پيام تبريکي خطاب به "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني" گفت: انتظار داريم از امروز تا آخرين روزي که اين مسئوليت را برعهده داريد حل مشکلات مردم شريف که حماسه آفرين اين عرصه هستند را در اولويت فعاليت‌هاي خود قرار دهيد.


 پيام تبريک آيت‌الله محسني گركاني به رئيس‌جمهور منتخب ملت

رئیس دیوان عالی کشور در پيامي انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني را به رياست جمهوري تبريك گفت.




پیام تبریک "رحمانی فضلی" به حسن روحانی


رئیس کل دیوان محاسبات کشور با صدور پیامی، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده ملت ایران را تبریک گفت.



پیام تبریک "رحمانی فضلی" به حسن روحانی

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با صدور پیامی، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده ملت ایران را تبریک گفت.



پیام تبریک حزب مردم‌سالاری به حسن روحانی


در متن پيام تبريك حزب مردم‌سالاري به مناسبت انتخاب روحاني بعنوان رئيس‌جمهور آمده است: ملت حماسه سیاسی آفرید و با رای 19 میلیونی به رئیس‌جمهور منتخب، وفاداری و صداقت خویش را به جهانیان ثابت کرد. اینک نوبت حماسه اقتصادی و انجام وعده‌ها و تحقق مطالبات مردم است.


بیانیه مطهری درباره انتخابات ریاست جمهوری


علی مطهری در پایگاه اطلاع رسانی خود بیانیه ای را به مناسبت انتخابات روحاني بعنوان رئيس‌جمهور منتشر كرد.


پيام تشكر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از ملت شريف ايران


شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي از حماسه عظيم سياسي ملت بزرگ ايران در انتخابات 24 خرداد تقدير و تشكر كرد.



سازمان بازرسی با رسالت مبارزه با فساد، آماده مددرسانی به دولت یازدهم است


رئیس سازمان بازرسی کل کشور با صدور پیامی، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را به‌عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران به وی تبریک گفت.


منوچهرمتکی به منتخب ملت تبریک گفت

منوچهر متکی با صدور پیامی انتخاب حسن روحانی را به عنوان منتخب ملت تبریک گفت.


پیام تبریک جامعه مدرسین به مردم و حسن روحانی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را تبریک گفت.


بان‌کی‌مون پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت

در پی رقم خوردن حماسه سیاسی در ایران با حضور پرشکوه ملت در پای صندوق‌های رای و پیروزی حسن روحانی در این انتخابات، دبیرکل سازمان ملل به رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

 تبريک مقامات بلندپايه کشورهاي عربي به رييس جمهور منتخب ملت ايران
مقامات بلندپايه کشورهاي عربي پيام هاي تبريک جداگانه اي را به مناسبت پيروزي "حسن روحاني" در انتخابات رياست جمهوري ايران منتشر کرده اند.


تبريک وزير امور خارجه ايتاليا به رييس جمهور منتخب ملت ايران

"اما بونيو" وزير امور خارجه دولت ايتاليا روز گذشته پيروزي "حسن روحاني" در انتخابات رياست جمهوري و انتخاب بعنوان رييس جمهور منتخب ملت ايران را تبريک گفت.


"کاترين اشتون" پيروزي حسن روحاني را تبريک گفت


"کاترين اشتون" ديپلمات ارشد و رييس سياست خارجي اتحاديه اروپا با انتشار بيانيه اي پيروزي "حسن روحاني" رييس جمهور منتخب ملت ايران در انتخابات رياست جمهوري را تبريک گفت.


پیام‌هاي وزارت خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه بدنبال انتخاب رئیس جمهور جديد ایران

وزارت خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه بدنبال انتخاب "حسن روحاني" بعنوان رئیس جمهور جديد از سوي ملت ايران، هريک پيام هاي جداگانه اي را ارسال کردند.


بيانيه‌هاي جداگانه کاخ سفيد و وزير خارجه آمريکا پس از اعلام نتيجه انتخابات ايران

کاخ سفيد و وزير خارجه آمريکا پس از اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري کشورمان و انتخاب "حسن روحاني" بعنوان رييس جمهور منتخب ملت ايران با صدور بيانيه‌هاي جداگانه‌اي به اعلام نتيجه انتخابات ايران واکنش نشان دادند.


پيام تشکر ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان از حضور مردم در انتخابات

ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان در پيامي به ملت شريف ايران و رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت برپايي جشن بزرگ حماسه 24 خرداد تبریک گفت.

تبريك شوراي ائتلاف بزرگ اعتدالگرايان به مردم و رئيس جمهور منتخب

شوراي ائتلاف بزرگ اعتدالگرايان در بيانيه‌اي با اظهار به اينكه ملت حماسه ساز ايران صحت و کارآمدي نظام مردم سالاري ديني را به ثبوت رساند اعلام كرد:ملت بزرگوار ايران اعتقاد و باور راسخ داريم که در دولت اعتدالگرا جناب آقاي دکتر روحاني مصمم به ائتلاف گسترده از تمام ظرفيت‌ها و تجارب گذشته گروه‌ها، توانمندي‌هاي آحاد مختلف مردم ايران جهت توسعه همه جانبه و بسط گسترش امنيت و حفظ عظمت مردم ايران مي‌باشند


پيام تبريک حزب وحدت و همکاري ملي به رئيس جمهور منتخب ملت ايران

حزب وحدت و همکاري ملي ايران طي بيانيه‌اي به حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهور منتخب ملت ايران تبريک گفت.


پيام تبريک جبهه جوانان ايران امروز به مردم و حجت‌الاسلام حسن روحاني


جبهه جوانان ايران امروز طي پيامي از حضور مردم در پاي صندوق‌های راي قدرداني و انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحاني را به عنوان رئيس جمهور منتخب ملت تبريک گفت.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار