هنر با تخصصی شدن برنامه ها بهبود مي يابد.

"رضا رویگری" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: تخصصی شدن به طور کلی مورد توجه نبوده است و در همه جای دنیا به تنوع برنامه ها توجه می شود به جز شبکه ورزش که به عنوان شبکه دوستداران ورزش فعالیت دارد که در آنجا هم مردم فقط بخشهای مورد علاقه خود را دنبال می کنند.
وی ادامه داد: تنوع شبکه ها در جذب همه اقشار مردم کمک می کند، البته به نسبت قبل، شبکه ها تخصصی تر شده اند اما همانطور که می بینیم در بحث های 2 نفره مردم علاقمند به تماشای اینگونه برنامه ها نیستند.
این بازیگر در ادامه افزود: هر برنامه ای در هر شبکه ای مدیر و عوامل و زیردست های تخصصی می خواهد. فیلمبردار، عکاس و تمام عوامل باید متخصص باشند با وجود تخصص شبکه ها و برنامه ها تغییر چشمگیری خواهند کرد.
رویگری با اشاره به روند بهتر هنر با تخصصی شدن این صنعت اظهار داشت: هر کس باید در زمینه خود فعالیت کند تنها گروهی که در شغل خود ثابت مانده بازیگران هستند و با وجود تخصص وضع هنر بهتر خواهد شد.
وی در ادامه گفت: انتقاد باعث سازندگی است و باید به انتقادات متخصصان توجه کرد، واقعیت را باید گفت، مخاطبان تلویزیون کاهش یافته است.
"رویگری" اظهار داشت: شبکه های ماهواره ای که این روزها توجه مردم را جلب و اساس صحبت های آنهاست و باعث از بین رفتن بنیان خانواده های ایرانی شده است.
وی در پایان اظهار داشت: جوانان، آینده سازان مملکت هستند. شبکه های داخل به دلیل نداشتن برنامه ریزی های تخصص فقط مخاطبان خود را از دست می دهند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار