رييس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان كرمان خبر داد :

معرفي 15 واحد نمونه صنعتي و معدني استان كرمان

رييس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان كرمان از انتخاب 15 واحد نمونه صنعتي و معدني به مناسبت روز ملي صنعت و معدن در روز 13 تيرماه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  "شاتا" ، علي اكبر مشرفي در نشست خبري خود با بيان اينكه انتخاب واحدهاي صنعتي نمونه استان كرمان براساس ۲۲ شاخص تعيين شده، انجام مي شود اظهار داشت: تلاش مي شود ۱۵ واحد نمونه صنعتي و معدني نمونه استان كرمان معرفي شوند كه از اين تعداد سه واحد طرح، سه واحد معدني و ۹ واحد توليدي خواهند بود.

مشرفي با اشاره به اينكه براي ارتقاي توليد و ايجاد اشتغال، راهي جزسرمايه گذاري فرآروي بخش صنعت و معدن نيست، گفت: بزرگترين و مهمترين مساله واحدهاي صنعتي سرمايه در گردش است.

وي با تاكيد بر اينكه مسايل زيربنايي واحدهاي صنعتي بايد برطرف شود، گفت :  روز ملي صنعت و معدن فرصت بسيار مهمي براي بيان موفقيت هاي اين حوزه و نيز انعكاس مشكلات موجود در اين بخش به شمار مي رود وكارهاي بسياري براي حل مسايل صنعت و معدن انجام شده است.

رييس خانه صنعت و معدن استان كرمان تصريح كرد: طرح هاي بزرگ و خوبي دراستان كرمان در دست انجام است كه در دو يا سه سال آينده به بهره برداري ميرسند اما در كنار اين واحدها، صنايع كوچك و متوسط، فرهنگ صنعتي را در بين مردم فراگير مي كند.

وي يادآور شد: واحدهاي صنعتي و معدني بايد با توجه به تحريم هاي موجود، توليد مقاومتي را هرچه بيشتر مد نظر قرار دهند .

مشرفي از نبود ثبات در قوانين به عنوان يكي ديگر از مشكلات حوزه صنعت ومعدن ياد كرد و گفت: بسياري از سرمايه گذاران با زمينه هاي سرمايه گذاري ونيازهاي موجود آشنا نيستند و هم اكنون چندين طرح در خانه صنعت و معدن استان كرمان در ابعاد مختلف ايجاد شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار