سرپرست فدراسیون کشتی کشورمان گفت: برکناری بهمن طالبی از پست ریاست کمیته داوران شایعه است.

حجت اله خطیب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: من نمی دانم چه افردای این شایعات را درست می کنند و چه چیز از این کار عایدشان می شود در هر صورت بهمن طالبی رئیس کمیته داوران است و باید با قدرت به کارش ادامه دهد.

سرپرست فدراسيون کشتي کشورمان درباره این که چرا طالبی در مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور ندارد گفت: بهمن طالبی به عنوان رئیس کمیته داوران در مسابقات انتخابی تیم ملی بر عملکرد داروان نظارت دارد اما کار قضاوت را سایر داوران انجام خواهند داد که این موضوع امری کاملاً طبیعی است.

**طالبي: بازار شايعه هميشه گرم است

رئيس کميته داوران  نیز درباره این موضوع اظهار داشت: به هر حال بازار شایعه همیشه گرم است ، من روزی که قبول مسئولیت کردم خود را برای رفتن نیز آماده کرده بودم اما هم اکنون از برکناری ام اطاعی ندارم.

وی ادامه داد: شاید برخی دوستان برای آنکه مشغولیتی داشته باشند به دنبال حواشی و انتشار برخی شایعات هستند، در هر صورت آنها تحت هر شرایطی کار خودشان را می کنند ما نیز کار خودمان را انجام می دهیم حالا اگر قرار باشد یک روز هم از سمت خود برکنار شویم هیچ گله ای نداریم.

رئیس کمیته داوران درباره این که آیا با خطیب مشکلی دارد گفت: نه، چرا باید با خطیب مشکل داشته باشم، شاید در برخی مسائل با هم اختلاف نظر داشته باشیم  اما این موضوع یک امر کاملاً طبیعی است چرا که در یک خانواده هم ممکن است پدر با پسر بر سر یک موضوع اتفاق نظر نداشته باشند در نتیجه نمی توان گفت که آنها با هم مشکل دارند ؟

طالبی افزود: رابطه منطقی و خوبی با خطیب دارم و مطمئن باشید اگر قرار باشد روزی هم در کمیته داوران تغییراتی رخ دهد قبل از همه خودم این موضوع را اعلام خواهد کرد.

وی تاکید کرد: من با همه انرژی از روزی که مسئول کمیته داوران شدم با تمام مشکلاتی که وجود داشت کار کردم و امروز با افتخار عرض می کنم که همه داوران ما در سال جاری کنترل درجه شدند که این موضوع یک اتفاق بزرگ خوب در جامعه داوری محسوب می شود.

رئیس کمیته داوران درباره این که چرا نامش در بین داوران قضاوت کننده در مرحله نهایی مسابقات انتخابی نیست گفت: من اعتقاد دارم باید به جوانترها میدان داد تا آنها بتوانند با کسب تجربه لازم در مسابقات مهمتر نقش آفرینی کنند. ضمن آنکه داوران با تجربه نیز در کنار نفرات جوان حضور دارند.

وی افزود: من در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی که اواخر هفته جاری در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می شود حضور دارم فقط صبح روز پنج شنبه (30 خرداد) به دلیل کلاس کنترل و ارتقای درجه های داوری 3به 2 ، 2 به یک و یک به ممتاز و کنترل داوران ممتاز ملی در اردبیل خواهم بود اما با شروع رقابتهای عصر، خود را با محل مسابقات خواهم رساند.

رئیس کمیته داوران کشتی کشورمان خاطرنشان کرد: هر فردی که ادعا می کند که کشتی را دوست دارد باید تحت هر شرایطی از خدمت کردن به این رشته غافل نشود و تمامی اهالی کشتی باید بدانند افراد مهم نیستند بلکه اقتدار، اعتبار و موفقیت کشتی ایران در میادین بزرگ از هر چیز دیگری مهم تر است.

گفتني است، باتوجه به صحبت هاي اردوان صاحب، داور درجه يک بين المللي کشورمان در رشته کشتي در يکي از برنامه هاي تلويزيوني مبني بر پيشنهاد فدراسيون کشتي براي قبول مسئوليت در رأس کميته داوران، علاقه مندان به کشتي تا اندازه اي دچار ترديد شده اند که آيا صحبت هاي مسئولان فدراسيون صحت دارد يا اردوان صاحب؟!.../مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار