اصفهان/

پیام تبریک باشگاه فولاد ماهان به اعضای شورای شهر کلان شهرها

باشگاه فولاد ماهان با ارسال پیام تبریکی حضور چهره های ورزشی را در میان اعضای شورای شهر کلان شهرها به عنوان فرصتی مغتنم برای ورزش ایران ارزیابی کرد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابر اعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ بیست و چهارم خرداد ماه و در روز خلق حماسه سیاسی، ملت شریف ایران اسلامی در کنار انتخاب رئیس جمهور منتخب خود نمایندگان شوراهای اسلامی شهر را نیز گزینش کردند. در میان اعضای منتخب نام ورزشکاران و چهره های ورزشی ایران نیز به چشم می خورد که از توجه ویژه مردم به ورزش کشور حکایت می کند .باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان حضور این چهره های ورزشی را در میان منتخبان شورای شهر کلان شهر ها فرصتی مغتنم برای ورزش ایران ارزیابی می کند. در همین راستا این باشگاه با ارسال پیام تبریک برای این عزیزان، رشد و ارتقای دو چندان ورزش ایران را در سالیان آتی قابل دسترسی دانست.
در پیام باشگاه فولاد ماهان آمده است:" انتخاب شایسته و آگاهانه چهره های شاخص ورزشی در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رویداد فرخنده ای است که شادمانی و شرینی جامعه ورزشی ایران را از تحقق حماسه سیاسی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در سال 92 دوچندان میکند.
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان حضور منطقی این عزیزان را در عرصه انتخابات شورای شهر که با گزینش جامعه ورزشی وحمایت شهروندان همراه بود به عنوان فرصتی مغتنم ارزیابی می نماید که با اشراف کامل بر محیط و گفتمان روز ورزش کشور و دنیا، گسترش ورزش همگانی، حمایت از باشگاه های ورزشی و کمک به جریان خصوصی سازی ورزش را قابل پیاده سازی و پیگیری خواهد ساخت.
این باشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه اعضای محترم شورای شهر در نقاط مختلف ایران اسلامی در دسترسی به اهداف تدوین شده ، توفیق روز افزون این بزرگواران را در سایه توجهات ولی عصر (عج) ورهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی از درگاه خداوند متعال آرزو می نماید."/س

برچسب ها: اصفهان ، باشگاه ، فولاد ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.