همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران؛

نمایشگاه کتاب "خدا، نیایش" در شمال تهران برپا ست

به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادتهای شهید دکتر مصطفی چمران، نمایشگاه کتابی با عنوان "خدا، نیایش" به مدت یک هفته در شمال تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سعید کارگران مدیر اداره فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران نمایشگاه کتابی با همکاری بنیاد دکتر چمران به مدت یک هفته از 29 خردادماه تا 5 تیرماه با ارائه عکس، بروشور و کتابهای شهید دکتر مصطفی چمران در کتابخانه سرای محله تجریش جهت بازدید عموم بر پا شده است .
 
کارگران با بیان اینکه در این نمایشگاه آشنایی جوانان با دیدگاه ها و رویکرد های دکتر چمران تقویت می شود، ادامه داد: پس از شهادت دکترچمران دست نوشته های زیادی از او به دست آمد که درطول سالیان اقامتش درآمریکا ، لبنان و پس از بازگشتش به ایران نگاشته شده و بعد جدیدی از شخصیت و تفکر درونی دکتر چمران را برای همگان روشن ساخته است و سبک نگارش این دست نوشته ها بیشتر به صورت عرفانی است که نشان دهنده عمق بینش ودرک وسیع دکترچمران است .
 
وی افزود: تابلوهای نقاشی، مجسمه ها، تعداد بسیار زیادی عکس از مناظر طبیعت و ... همچنین طرح های ابتکاری دکتر چمران درقسمت ادوات نظامی بسیار قابل توجه وخیره کننده است.
 
گفتنی است نمایشگاه فوق در خیابان شهید دکتر علی شریعتی جنب داروخانه نگین، بن بست اختصاصی، سرای محله تجریش در ایام فوق از ساعت 8 الی 16 میزبان علاقمندان است
برچسب ها: تمایشگاه ، کتاب ، خدا ، نیایش ، رشادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار