در حاشیه جلسه هیئت دولت صورت گرفت

اعطای دکترای افتخاری دانشگاه بین‌المللی دارالحکمه به احمدی‌نژاد

مدیر شعبه دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران، دکترای افتخاری این دانشگاه در رشته مدیریت تحول را به پاس خدمات و تلاش‌های رئیس جمهور کشورمان در عرصه بین‌الملل و جهان اسلام به وی اعطا کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، جلسه هیئت دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست احمدی‌نژاد برگزار شد و در این جلسه تعدادی از پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

در جلسه هیئت دولت مهم‌ترین مسایل و موضوعات کشور و پیشنهادات مختلف دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

همچنین در حاشیه جلسه هیئت وزیران از سوی علیرضا ابوالفضلی مدیر شعبه دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران، دکترای افتخاری این دانشگاه در رشته مدیریت تحول به پاس خدمات و تلاش‌های احمدی‌نژاد در عرصه بین‌الملل و جهان اسلام به وی اعطاء شد.

مدیر شعبه دانشگاه دارالحکمه در ایران همچنین از درخواست مسئولین ارشد دانشگاه بین‌المللی دارالحکمه برای عضویت دکتر احمدی نژاد در هیئت علمی این دانشگاه در ایران خبر داد و مقرر شده است به پاس خدمات رئيس جمهور ايران به وي دکتراي افتخاري اين دانشگاه نيز اعطا شود.

گفتنی است بيش 30 نفر از اعضاي هيئت علمي دانشگاه دارالحکمه از شخصيت‌هاي برجسته سياسي و علمي کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار