اردبیل /

فندقلوی نمین میزبان لیگ اسکی روی چمن است

تیم ملی اسکی روی چمن کشورمان که در پیست فندقلو اردوی آمادگی برگزار کرده خود را مهیای حضور در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی می‌کند و در کنار آن لیگ اسکی روی چمن کشور نیز در فندقلو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / در این اردو که در فندقلو شروع شده، 12 اسکی‌باز روی چمن در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان حضور داشته و با انجام تمرینات لازم خود را برای حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی حاضر می‌کنند.

سرمربی تیم اسکی روی چمن کشورمان در تشریح اهداف برگزاری این اردو اظهار داشت: به دلیل آن که فندقلوی نمین از موقعیت مناسب آب و هوایی و طبیعت بکر و مساعد برای اسکی روی چمن برخوردار است ما همچون سال‌های گذشته اردوی تیم ملی را در این استان برگزار می‌کنیم که امیدواریم ماحصل آن حفظ آمادگی تیم اسکی روی چمن کشورمان باشد.

محمود غلامی تصریح کرد: ‌در رده سنی بزرگسالان تیم اسکی کشورمان جز چهار تیم برتر دنیا است و قطعاً این جایگاه قابل ارتقا است که امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم جز تیم‌های برتر دنیا در این رشته ورزشی با استعداد باشیم.

وی در مورد لیگ اسکی روی چمن نیز خاطر نشان کرد: برای اولین بار قرار است در دو مرحله این لیگ با حضور تیم‌های مختلف برگزار شود که ششم و هفتم تیرماه پیست فندقلوی نمین میزبان لیگ برتر اسکی روی چمن می‌باشد و روزهای دوازدهم و سیزدهم تیرماه نیز در پیست دیزین برگزار می‌شود که امیدواریم ماحصل آن تربیت نیروهای مستعد در این رشته ورزشی باشد.

غلامی اضافه کرد: سطح مسابقات قهرمانی جهان که امسال در ژاپن برگزار می‌شود، فوق‌العاده بالا است و حدود 60 شرکت‌کننده از 13 کشور دنیا خود را مهیای حضور در این رقابت‌ها می‌کنند که 12 شهریورماه در ژاپن برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات بین‌المللی دیگری نیز در رده سنی جوانان 12 مردادماه در کشور اتریش برگزار می‌شود و 20 تیرماه نیز مسابقات بین‌المللی لبنان برگزار شده و تیم اسکی روی چمن در آن حضور می‌یابد.

وی یادآور شد: حدود 10 سالی است که ما اردوی تیم ملی را در پیست اسکی فندقلوی نمین برگزار می‌کنیم و امسال نیز این اردو برپا شده و تا پنجم تیرماه ادامه می‌یابد.

سرمربی تیم اسکی روی چمن کشورمان گفت: تیم اسکی جمهوری اسلامی ایران در رده جوانان دو سالی است که جز سه تیم برتر دنیا و نفرات ما نیز جز سه نفر برتر شناخته می‌شوند.

غلامی اظهار امیدواری کرد با تلاش کادر فنی امسال بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن جز شش نفر برتر دنیا در رنکینگ بزرگسالان باشیم.

تیم اسکی روی چمن کشورمان خود را برای حضور در مسابقات بین‌المللی لبنان در 20 تیر، مسابقات قهرمانی جوانان جهان 12 مرداد در کشور اتریش و قهرمانی جهان در 12 شهریور در کشور ژاپن آماده می‌کند که شرکت‌کنندگان در این اردو در مارپیچ کوچک و بزرگ تمرینات خود را انجام می‌دهند/س.

برچسب ها: اردبیل ، اردوی ، لیگ ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.